آمارهای درخشان از امید ابراهیمی در استقلال

کدخبر: ۱۶۵۴۶۰
هافبک گلزن استقلال یکی از مهره های قابل اتکا در این تیم است که کارلوس کی روش نیز نگاه مثبتی به بازی وی دارد
آمارهای درخشان از امید ابراهیمی در استقلال

به گزارش ورزش سه، امید ابراهیمی با دبل برابر صبای قم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر هفتمین گل خود را به ثمر رساند و موفق شد استقلال را به برد با ارزشی برساند. هافبک آبی ها که آخرین روزهای سومین فصل حضور خود در استقلال را پشت سر می گذارند، پیش از این با پیراهن آبی های تهرانی موفق به ثبت 4 دبل شده بود و برابر صبا پنجمین دبل خود را ثبت کرد.

اولین دبل ابراهیمی به بازی آبی ها برابر سایپا باز می گردد که هافبک استقلال با یک ضربه ایستگاهی از راه دور و یک ضربه سر، پایه گذار برد سه بر دو استقلال شد. دومین دبل ابراهیمی در دیداری که استقلال برابر هم نام خوزستانی به نتیجه تساوی چهار بر چهار رسید البته خیلی به کار آبی ها نیامد و ضربه پنالتی و ضربه سر ابراهیمی برای آبی ها تنها یک امتیاز به همراه داشت.

سومین دبل ابراهیمی در هفته دوم لیگ پانزدهم برابر ملوان ثبت شد و این بازیکن توانست با یک ضربه ایستگاهی و یک ضربه سر استقلال را برابر ملوان پیروز کند. ابراهیمی چهار هفته بعد برابر راه آهن با دو ضربه پنالتی دبل کرد اما آبی ها در این دیدار با نتیجه سه بر سه برابر حریف خود متوقف شدند.

دبل با یک پنالتی و یک ضربه از داخل محوطه جریمه برابر صبای قم پنجمین دبل ابراهیمی برای استقلال بود و آبی های تهرانی به رسم گذشته در دبل های فرد این بازیکن موفق به کسب پیروزی شدند.

ابراهیمی در دوران حضور در استقلال به ثبت بیش از 25 گل یکی از بهترین عملکرد ها را با وجود حضور در پست هافبک دفاعی تجربه کرده و در تمامی روزهای حضور در استقلال از مهره های تاثیر گذار آبی ها بوده است. او که این روزها در تیم ملی نیز جایگاه مناسبی دارد، به گفته ی منصوریان رهبر خط میانی استقلال است و آبی ها در نبود او تنها باخت خود در نیم فصل دوم را در لیگ برتر تجربه کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید