تبعیض صدا و سیما بین باشگاه های فوتبال!

کدخبر: ۱۶۵۵۲۵
شاید تنها در ایران بتوان چنین مسئله ای را مشاهده کرد که در چارچوب رقابتهای لیگ برتر یک دیدار به صورت اچ دی ضبط و به صورت زنده پخش می شود و در دیداری دیگر اصلا تصویربرداری توسط مجری انحصاری پخش به انجام نمی رسد.
تبعیض صدا و سیما بین باشگاه های فوتبال!

به گزارش ورزش سه، در حالی که کیفیت تصویربرداری دیدارهای مربوط به بازیهایی که در استادیوم آزادی برگزار می شود به اچ دی هم رسیده است، باز هم دیدار تیم پیکان در ورزشگاه قدس بدون حضور اکیپ صداوسیما برگزار شد تا رسانه ها تنها به تصاویر ویدیویی گلی که توسط فیلمبرداران باشگاهها تهیه شده است اکتفا کنند.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن در این ارتباط گفت: ما به این موضوع منتقدیم. تبعیض پخش تلویزیونی سالها است بر فوتبال ایران حکمفرماست و متاسفانه کسی برای بهبود آن تلاش خاصی را نمی کند. اگرچه که اضافه شدن شبکه ورزش کمی بار تبعیض ها را کاهش داده است ولی وقتی در چارچوب رقابتهای لیگ برتر دیداری به اهمیت دیدار پیکان و ذوب آهن اساساً تصویربرداری هم نمی شود واقعا باید تاسف خورد.

احسان بعیدی اضافه کرد: به شدت به این موضوع منتقد هستیم که چرا بایستی فوتبال دوستان اصفهانی و هواداران ذوب آهن از تماشای دیدار تیمشان محروم شوند و در سال 2017 یک بازی لیگ اینگونه بدون پوشش تصویری درست و حسابی برگزار شود.

وی ادامه داد: البته این موضوع را بایستی به تفاوت کیفیت تصویربرداری هم اضافه کرد. هنوز هواداران تیمهای غیرسرخابی در بسیاری از شهرها چه در لیگ برتر، چه در لیگ یک و زیر گروه باید تصاویر بازیهای تیمشان را همچون تصاویر جام جهانی دوره های نخستین ببینند و در عوض برخی از بازیهای ما با آخرین متد تصویربرداری بر روی آنتن می رود.

بعیدی در پایان اظهار داشت: امیدواریم این تبعیض پوشش که شاید تنها در فوتبال ما قابل مشاهده است، با پاسخ روشن مسئولین روبه رو شود و برای فصل آتی تدبیری برای آن صورت گیرد؛ چراکه همه علاقمندان به فوتبال و هواداران شهرستانی هم حق دارند از تماشای بازیهای تیم محبوبشان لذت ببرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید