صداوسیما به فوتبال پولی می دهد ؟

کدخبر: ۱۶۵۶۴۳
در چند سال اخیر مو ضوع دریافت حق پخش مسابقات تلویزیونی فوتبال از صدا و سیما خبر ساز بوده است.صدا و سیما می گوید چون نهادی دولتی است و بیشتر باشگاه های فوتبال ایران نیز دولتی هستندپولی نباید بخاطرپخش بازی ها پرداخت شود. فوتبالی ها نیز که از نظر شرایط مالی سخت در تنگنا هستند تلاش کردند به شکل های مختلف این حق خود را استیناف کنند.در همین حال اخیرا 3 مدیر از باشگاههای بزرگ فوتبال ایران راهی صدا و سیما شدند.
صداوسیما به فوتبال پولی می دهد ؟

به گزارش کاپ، شب گذشته(دوشنبه شب) جلسه ای مهم در محل صداو سیما و با حضور معاونین و مدیران این مجموعه و همچنین علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی و پندار توفیقی دبیر هایت مدیره باشگاه استقلال تهران برگزار شد.

در این جلسه پیرامون نحوه مشارکت طرفین در بحث تبلیغات بحث های مفصلی شد و برای اولین بار توافقاتی حاصل شد تا صدا و سیما و باشگاهها در بحث تبلیغات مشاکرت داشته باشند. قرار است این توافقات ظرف روزهای آینده مکتوب و اجرایی شود.

فعلا بحث حق پخش مطرح نیست و به نظر می رسد این 3 باشگاه به دنبال این هستند از تبلیغات تلویزیونی که قبل و حین برگزاری و پخش مسابقات روی آنتن می رود، سهمی را برای خود در نظر بگیرند.

باید دید که در نهایت این موضوع برای فصل آینده به کجا می انجامد و آیا 3 باشگاه بزرگ ایران می توانند از طریق صداوسیما نیز درآمدی را برای خود در نظر بگیرند یا خیر.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید