تبلیغات ضعیف علت «ضعف »بازیکن پرسپولیس!

کدخبر: ۱۶۵۶۸۲
بازیکن تیم پرسپولیس که در این فصل علیرغم نمایش نه چندان مطلوبش اغلب در ترکیب اصلی برانکو بود، انتقاد ها را به شکل جالبی پاسخ داد
تبلیغات ضعیف علت «ضعف »بازیکن پرسپولیس!

بانک ورزش- پرسپولیس قهرمان لیگ شانزدهم شد و طبعا این افتخار در کارنامه هر 25بازیکنی که امسال پیراهن سرخ‌ها را به تن کردند ثبت خواهد شد. در این بین برخی نفرات بودند که شاید انتظار نمی‌رفت در چنین فصل درخشانی، در ترکیب مقتدرترین قهرمان تاریخ لیگ برتر قرار بگیرند، اما این اتفاق برای آنها رخ داد. یکی از این دسته بازیکنان محسن ربیع‌خواه است که ابتدای فصل به شکلی عجیب از تیم تازه صعود کرده نفت آبادان به پرسپولیس پیوست. پست اصلی ربیع‌خواه هافبک دفاعی است، اما در پرسپولیس عمدتا به عنوان مدافع چپ و دفاع میانی به کار گرفته شد. به هر حال همین حضور در پست غیرتخصصی و همچنین نوع فوتبال ربیع‌خواه باعث شد از همان ابتدا انتقادات زیادی نسبت به این بازیکن به عمل بیاید؛ اعتراض‌هایی که کم‌وبیش تا آخر فصل ادامه داشت و حتی قهرمانی زودهنگام پرسپولیس هم نتوانست آنها را از بین ببرد.

در این میان بامزه‌ترین تحلیل در مورد فضای مزبور را خود ربیع‌خواه دارد. این بازیکن بعد از مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در مصاحبه‌ای گفته: «من تبلیغاتم کم بود و مردم هر چه در رسانه‌ها در موردم منتشر می‌شد را می‌خواندند و باور می‌کردند!» البته ربیع‌خواه به درستی توضیح نداده که منظورش از تبلیغات چیست، اما مسلما بخش زیادی از هواداران پر و پا قرص فوتبال ترجیح می‌دهند بیش از هر چیز دیگری به آنچه در میدان می‌بینند استناد کنند. برای مثال بازیکنی مثل محمد انصاری به عنوان بازیکن تستی به پرسپولیس آمد و زمانی که هفته سوم فصل گذشته برای اولین بار در این تیم توپ زد، هنوز خیلی‌ها اسمش را هم نمی‌دانستند. حتی همین حالا هم به ندرت مصاحبه‌ای از انصاری منتشر می‌شود، اما عمده مردم او را قبول دارند و کی‌روش هم مدتهاست در همه اردوها این بازیکن را دعوت می‌کند. آیا به زعم ربیع‌خواه، امثال انصاری یا طارمی و نوراللهی که در گمنامی پرسپولیسی شدند و در زمین حق‌شان را گرفتند هم «تبلیغات» داشتند؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید