رقابت داغ برای آقای گلی فوتبال ایران

کدخبر: ۱۶۵۸۱۴
علاوه بر مهدی طارمی که در بازی های این هفته لیگ برتر فوتبال موفق به گلزنی شد؛ ساسان انصاری و گادوین منشا، دیگر رقبای این بازیکن برای کسب آقای گلی لیگ نیز موفق شدند برای تیم های خود گلزنی کنند تا رقابت بین این سه نفر داغ شود
رقابت داغ برای آقای گلی فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که مهدی طارمی با گلزنی در دیدار تیمش مقابل پدیده تعداد گلهایش را به عدد ۱۶ رسانده بود تا به تنهایی به صدر جدول گل زنان برسد، دو رقیب سفت و سخت وی در جدول گلزنان کوتاه نیامدند و با گل هایی که زدند خود را به طارمی نزدیک کردند.

گادوین منشا ستاره خارجی تیم پیکان در دیدار تیمش برابر سیاه جامگان دست به کار بزرگی زد و در حالی که تیم میزبان به دلیل مواجه شدن با خطر سقوط انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی داشت،  با دو گل خود نه تنها زمینه ساز یک پیروزی با ارزش برای تیمش شد، بلکه تعداد گل هایش را هم به عدد ۱۴ رساند تا خیال طارمی خیلی هم بابت قطعی بودن آقای گلی‌اش راحت نباشد.

اما به جز منشا، ساسان انصاری هم در دربی خوزستان گلزنی کرد. گرچه گل او مانع از شکست سرخ پوشان در خانه خودشان نشد، اما لااقل باعث شد تا ساسان انصاری در صدر جدول گلزنان به مهدی طارمی بچسبد.

حالا مهدی طارمی و ساسان انصاری با ۱۶ گل در صدر قرار دارند و گادوین منشا با ۱۵ گل در رده دوم قرار دارد. در دو هفته پایانی لیگ برتر این سه رقابت جذابی با هم خواهند داشت که دوئل غیرمستقیم است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید