سرمربی سابق المپیاکوس: من انصاری‌فرد را نمی‌خواستم

کدخبر: ۱۶۵۸۴۱
سرمربی پیشین پرتغالی تیم المپیاکوس ۲ ماه پس از کناره‌گیری از این سمت اعلام کرد که جذب انصاری‌فرد تصمیم او نبود و به خواسته مدیران باشگاه صورت گرفت!
سرمربی سابق المپیاکوس: من انصاری‌فرد را نمی‌خواستم

پائولو بنتو از مدیریت باشگاه المپیاکوس در زمان انتقال کریم انصاری‌فرد از تیم پانیونیوس فاصله گرفت و تاکید کرد جذب این ملی‌پوش ایرانی تصمیم او نبود. سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس در 2 بازی پس از انتقال انصاری‌فرد، این مهاجم را خارج از فهرست المپیاکوس قرار دارد تا ضمن احتیاط لازم موقعیت خود را در نقش سرمربی تثبیت کند. بنتو معتقد است جذب انصاری‌فرد با تصمیم مدیران باشگاه المپیاکوس و بر خلاف نظرش انجام شد.

سایت نوا اسپورت یونان با این مقدمه به نقل از بنتو نوشته است: افرادی در گروه فنی المپیاکوس کیفیت بازیکنان را مورد بررسی قرار می‌دادند و به همین دلیل چنین نتیجه‌ای درباره انصاری‌فرد حاصل شد. گفته بودم که انصاری‌فرد پس از هماهنگ شدن با تیم المپیاکوس مورد استفاده قرار خواهد گرفت، زیرا سبک بازی تیمی ما با پانیونیوس متفاوت بود.

سرمربی پرتغالی پیشین المپیاکوس ادامه داد: انصاری‌فرد بازیکنی است که نیاز به زمان برای هماهنگی داشت. او بازیکن باکیفیتی است اما افراد گروه من با بررسی مسا‌ئل تاثیرگذار فنی درباره نحوه و زمان استفاده از انصاری‌فرد تصمیم‌گیری کردند. بدون شک ما باید به این مسئله احترام می‌گذاشیم و صبر می‌کردیم.  انصاری‌فرد تفاوت کاملی با سبک و استیل بازی المپیاکوس به نسبت تیم پانیونیوس داشت. باید همواره به خاطر داشته باشیم که بعضی از بازیکنان به زمان بیشتری برای هماهنگی  نسبت به سایرین نیاز دارند. این اتفاق نیاز به زمان داشت و پس از آن می توانستیم شرایط را مورد ارزیابی قرار دهیم.

کریم انصاری‌فرد پس از پیوستن به تیم المپیاکوس در چند بازی متوالی از سوی پائولو بنتو، سرمربی پیشین پرتغالی خارج از فهرست قرار گرفت که انتقاد گسترده رسانه‌های ورزشی یونان و حتی نایب رئیس این باشگاه را به دنبال داشت. انصاری‌فرد پس از جدایی بنتو به یکی از مهاجمان اصلی المپیاکوس تبدیل شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید