قدردانی نمایندگان اهل سنت و روحانی مجلس از مواضع آیت‌الله مکارم

کدخبر: ۱۶۶۲۰۴
اعضای فراکسیون «نمایندگان اهل سنت و روحانی مجلس در بیانیه‌ای ضمن قدردانی و تشکر از مواضع آیت الله مکارم شیرازی در راستای ایجاد وحدت، انسجام و محبت در جامعه اسلامی، از آن حمایت کردند.

به گزارش خبرآنلاین در پایان جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان روحانی و اهل سنت مجلس در تقدیر از آیت الله مکارم به شرح زیر قرائت شد:

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی

با سلام و تهنیت به مناسبت ایام مبعث حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) و آرزوی سلامت و عافیت برای آن جناب،‌ همان گونه که حضرتعالی رجاء واثق دارید، دنیای مصیبت دیده و زخم خورده جهان اسلام امروز بیش از هر زمان نیازمند محبت، وحدت، همدلی و اتفاق نظر است.

در حالی که جهان امروز در علم و پیشرفت و ترقی گام های اساسی بر می دارد، متاسفانه از جهان اسلام جز اخبار جنگ و خونریزی، برادر کشی و تعصبات بی حاصل به گوش نمی رسد. این شرایط همه دلسوزان و دلبستگان به دین اسلام را نگران نموده و غمی جانکاه از سرنوشت امت اسلامی ایجاد کرده است.

بدون شک بر همگان ما به عنوان یادگاران و پیروان دین آخرین و تربیت یافتگان قرآن و سنت محمدی (ص) لازم و واجب است که در رفع کینه ها و کدورت ها و دشمنی ها بکوشیم و از هر ندای وحدت آفرین و دلسوزانه حمایت کنیم و برای وحدت و همدلی و محبت افزایی بین مسلمانان تلاش کنیم.

بر خود لازم می دانیم به عنوان بخشی از جامعه سرافراز و سربلند ایران کهن از مواضع حکیمانه، دلسوزانه و پدرانه حضرتعالی در راستای ایجاد وحدت، انسجام و محبت در جامعه اسلامی که نیاز ضروری حیات امت واحده اسلامی بوده و این روزها بیش از گذشته نیازمند آنیم، تشکر و قدردانی کنیم و اعلام حمایت نماییم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید