دژاگه فصل بعد در پرسپولیس؟

کدخبر: ۱۶۶۲۸۷
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان شرایط خوبی در باشگاه ولفسبورگ آلمان ندارد و خروج وی از این تیم بسیار محتمل به نظر می رسد. در همین حال برخی از گمانه زنی ها از ملحق شدن وی به تیم پرسپولیس حکایت دارد.
دژاگه فصل بعد در پرسپولیس؟

اشکان دژاگه بازیکن محبوب ولفسبورگ که با این تیم توانست قهرمانی در بوندسلیگا را به دست بیاورد، در نقل و انتقالات زمستانی با جدایی از العربی راهی ولفسبورگ تیم سابق خود شد. با این حال مصدومیت و مشکل عضلانی باعث شده است تا او نتواند برای تیمش به میدان برود. 

اشکان دژاگه که به دلیل مصدومیت دو بازی ایران برابر قطر و چین را در انتخابی جام جهانی روسیه از دست داد، همراه دیگر بازیکنان ولفسبورگ به تمرین پرداخت تا بتواند آمادگی خودش را برای هفته های پیش روی بالا ببرد. دژاگه 30 ساله تاکنون نتوانسته به آمادگی برای بازی کردن برسد و شرایط بازی را ندارد. در همین حال برخی از رسانه های آلمانی از جدایی قریب الوقوع این بازیکن از تیم آلمانی در پایان فصل خبر داده اند.قرارداد اشکان دژاگه با ولفسبورگ در تابستان به پایان می رسد و با این شرایط ممکن است او نتواند در دوره دوم حضور خود در این تیم بازی کند.

زمزمه های ملحق شدن این بازیکن به پرسپولیس درابتدای شروع فصل وجود داشت و حالا برخی از گمانه زنی ها ازپیوستن این بازیکن باتجربه به جمع قرمز های پایتخت مطرح شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید