مانیتور پیشرفته ویژه گیمرها

کدخبر: ۱۶۶۵۴۵
یک شرکت سازنده لوازم آی تی مانیتور پیشرفته ساخته که فقط مختص گیمرها خواهد بود
مانیتور پیشرفته ویژه گیمرها

کمپانی ایسر از مانیتور جدید و پیشرفته خود به نام Predator X27 G-Sync HDR 4K که می تواند گزینه ای ایده آل برای علاقه‌مندان به دنیای بازی های ویدیویی باشد رونمایی کرد. 

 اگر سری به بازار محصولات الکترنیکی بزنید، با انبوهی از نمایشگرها در مدل ها، ابعاد و وضوح تصویر متفاوت مواجه خواهید شد که هر کدام بسته به نیاز کاربر و میزان هزینه ای که وی برای خرید این محصول در نظر گرفته، می تواند انتخابی مناسب باشد. اما در این بین، برخی شرکت ها نمایشگرهای پیشرفته ای را تولید و روانه بازار می کنند که از مشخصات رده بالایی بهره می برند و به طور خاص، برای حرفه ای ها یعنی آن هایی که با کارهای طراحی سر و کار دارند و یا گیمرها روانه بازار می شود.

 در همین رابطه، اخیراً شرکت ایسر از جدیدترین مانیتور خود که متعلق به خانواده محصولات Predator 27 است، پرده برداشت. محصولی که از پیشرفته ترین مشخصات سخت افزاری دنیا بهره می برد و به قابلیت هایی همچون G-Sync HDR، رزولوشن 4K، نرخ رفرش 144HZ و تکنولوژی کوانتوم دات مجهز شده است.

 همچنین، این نمایشگر از تکنولوژی ULMB انویدیا نیز پشتیبانی می کند که به لطف این قابلیت، حرکات سریع بر روی نمایشگر به صورت واضح و یکنواخت پیش روی چشمان کاربر به نمایش درخواهد آمد. قابلیت دیگر این محصول، ردیاب چشم Tobii است که می تواند برای علاقه مندان جالب توجه باشد.

 در رابطه با زمان عرضه و همچنین قیمت این محصول، هنوز اطلاعاتی به بیرون درز نکرده اما با توجه به مشخصات اعلام شده، از برچسب قیمت نسبتاً گران‌تری در مقایسه با مدل های موجود در بازار برخوردار خواهد بود، اما با این حال می تواند خریدی هوشمندانه برای آن هایی باشد که به دنبال تجربه ای جدید در اجرای بازی های ویدیویی هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید