شلیک‌مرگبار زن جوان در خیابان دولت تهران

کدخبر: ۱۶۶۷۵۸
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس‌آگاهی تهران از تیراندازی مرگبار زنی جوان به سمت همسر عراقی‌ خود خبر داد.

به گزارش ایلنا، ساعت 12 امروز حادثه تیراندازی در خیابان دولت به سامانه 110 پلیس اطلاع داده شد که به دنبال آن ماموران پلیس در محل حاضر شده و بررسی‌های خود را آغاز کردند.

براساس این گزارش، در این حادثه مردی 42 ساله به نام موسی که از اتباع کشور عراق بود، به‌دلیل شلیک گلوله جان خود را از دست داد.

همزمان با دستور مقام قضایی تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که دختری جوان به وسیله یک اسلحه به سمت این مرد شلیک کرده است.

در تحقیقات مشخص شد ضارب همسر ایرانی این تبعه‌عراقی و متولد سال 1373 بوده که در خانه‌ای در محله دروس حضور داشت که ماموران پس از اخذ مجوز قضایی این فرد را حوالی ساعت 16 امروز دستگیر کردند.

زن جوان در اعترافات اولیه به قتل این مرد اعتراف کرد و در بازجویی‌ها مشخص شد متهم همسر این مرد عراقی بوده و پس از آشنایی در سلیمانیه عراق با یکدیگر ازدواج کردند اما مدتی بعد به اختلاف برخورده و متهم به ایران بازگشته است.

در تحقیقات مشخص شد مقتول به شکل غیرقانونی و در حالیکه یک قبضه اسلحه کمری همراه داشته وارد کشور شده و با همان اسلحه‌کمری نیز به قتل رسیده است. در تحقیقات اولیه انگیزه این فرد اختلافات خانوادگی عنوان شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید