خوشحالی آلونسو از ترک تیم فِراری

کدخبر: ۱۶۶۸۶۸
راننده پیشین تیم فراری که با این تیم عناوین مختلفی را کسب کرد از ترک این تیم ابراز خوشحالی کرد.
خوشحالی آلونسو از ترک تیم فِراری

به گزارش سایت ورزش نویس، فرناندو آلونسو، راننده اسپانیایی تیم مک‌لارن هوندا در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان، معتقد است که کیفیت زندگیش پس از جدایی از تیم ایتالیایی «فِراری» خیلی بهتر شده است.

آلونسو که در سال 2014 از «فِراری» جدا شد در این مورد گفت: اگرچه در تیم مک‌لارن هوندا به نتایجی که انتظار داشتم،‌ نرسیدم ولی شرایط زندگی خیلی بهتری دارم.

در مسابقات فصل جاری با وجودی که از 3 گرندپری برگزار شده، 2 عنوان قهرمانی به تیم فراری و سباستین فتل، راننده آلمانی این تیم رسیده است اما آلونسو می‌گوید که نسبت به دوری از تیم فراری، بسیار خوشحال است: معتقدم برای آمدن به مک لارن، تصمیم اشتباهی نگرفتم. من اینجا از یکی از بهترین مهندسان فرمول یک، نکات زیادی یاد گرفتم. وقتی در تیم فراری بودم، برای کسب عنوان قهرمانی، تحت فشار روانی زیادی قرار داشتم.

او ادامه داد: در سال‌های اولیه فعالیت در فرمول یک، همه چیز خوب است اما پس از 8 یا 9 سال رقابت، باید فشار زیادی را تحمل کنید. با این حال و با وجود نتایجی که در تیم مک‌لارن گرفتم،‌کیفیت زندگی من به مراتب بهتر شده است.

آلونسو گفت: از ترک تیم فراری به هیچ وجه پشیمان نیستم و نسبت به کارنامه‌ام در فرمول یک، رضایت کامل دارم. من همیشه در تیم‌هایی بودم که در کورس قهرمانی حضور داشتند و خدا را شکر می‌کنم که شانس حضور در چنین تیم‌هایی را داشتم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید