هشدار مایکروسافت در خصوص ویندوز 10

کدخبر: ۱۶۶۸۷۳
مایکروسافت نسخه به روزشده تازه ای از ویندوز 10 موسوم به Windows 10 Creators Update را عرضه کرده، اما از برخی کاربران خواسته آن را بارگذاری و نصب نکنند.
هشدار مایکروسافت در خصوص ویندوز 10

به گزارش اکسپرس، در اطلاعیه مایکروسافت تصریح شده کاربرانی که فاقد دانش فنی و تخصصی لازم هستند باید از نصب این نسخه از ویندوز به روزشده 10 خودداری کنند، زیرا ممکن است در زمان استفاده از آن دچار مشکل شوند.

این نسخه تازه از ویندوز 10 حدود دو هفته است در دسترس علاقمندان قرار گرفته، اما مایکروسافت نگران است که نصب آن برای برخی کاربران عادی مشکلاتی ایجاد کند. بررسی ها نشان می‌دهد برخی رایانه‌های قدیمی با وصله جدید ویندوز 10 ناسازگار هستند و رفع این ناسازگاری توسط کاربران عادی ممکن نیست.

مایکروسافت برای جلوگیری از وقوع مشکل یاد شده تلاش کرده تا قابلیت به روزرسانی خودکار را برای رایانه هایی که قدیمی تشخیص می دهد، غیرفعال کند. هر چند این کار از دقت کافی برخوردار نیست.

از جمله مزایای این نسخه از ویندوز به روزرسانی برخی برنامه های قدیمی مانند پینت است که با استفاده از آن مدلسازی سه بعدی ممکن است. ارتقای قابلیت ارتباطی بلوتوث رایانه های شخصی هم در ویندوز 10 به روزشده پیش بینی شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید