رکورد شکنی یک بازی در فضای وب

کدخبر: ۱۶۷۰۱۴
به‌تازگی کمپانی بلیزارد اعلام کرده بازی Ovarwatch هم‌اکنون دارای بیش از ۳۰ میلیون بازیکن دارد که این یک رکورد در دنیای بازی های یارانه ایی محسوب می شود.
رکورد شکنی یک بازی در فضای وب

به گزارش تک شات، امروز بلیزارد به صورت رسمی با درج یک توییت اعلام کرد که بازی Overwatch بیش از ۳۰ میلیون بازیکن دارد و این یک آمار بسیار جالب و البته فوق‌‌العاده برای یک بازی شوتر است چرا که نشان می‌دهد این اثر در طی عرضه کمتر از یک سال خود به موفقیت بسیار عظیمی دست پیدا کرده است.

بازی Overwatch در هفته اول زمان عرضه خود، ۷ میلیون بازیکن فعال به خود دید و این روند به طور قابل توجه‌یی افزایش پیدا کرد تا جایی که در آگوست بلیزارد اعلام کرد این اثر ۱۵ میلیون بازیکن دارد، در ماه اکتبر و کمتر از ۵ ماه گذشت از زمان عرضه این رکورد به ۲۰ میلیون و در ژانویه شاهد ۲۵ میلیون بازیکن در این بازی بودیم.

Overwatch یک بازی شوتر اول شخص است که توسط بلیزارد برای پلتفرم‌های، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد و توانست جایزه بهترین بازی سال را در The Game Award 2016 از آن خود کند. Overwatch در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های نسل هشتم محسوب می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید