خونسردی؛بارزترین ویژگی سروش رفیعی

کدخبر: ۱۶۸۰۰۵
حتما خیلی‌ها حسرت خونسردی سروش رفیعی را می‌خورند. سروش در حساس‌ترین بازی‌ها هم بدون دعوا و درگیری، به کار خودش می‌پردازد. به جای دست به یقه شدن، با یک لایی جنگ را از حریف می‌برد. مصداق بارز بازیکنی است که حرفش را توی زمین می‌زند. سروش حرفش را با توپ می‌زند. در بدترین شرایط هم خم به ابرو نمی‌آورد و با یک حرکت تماشایی، همه را به وجد می‌آورد.
خونسردی؛بارزترین ویژگی سروش رفیعی

سروش در صحنه گلی که به الوحده زد خیلی ریلکس، توپ را استپ کرد، با یک حرکت بدن درواز‌ه‌بان را فریب داد و در نهایت هم یک بغل پای ساده کافی بود تا گل پرسپولیس به ثمر برسد. بدون هیچ حرکت اضافه یا حرکت کم. سروش کاری که باید انجام می‌داد را انجام داد. 

اتفاقا بعد از این گل هم سروش رفیعی یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. سروش در این شب رویایی، بهترین نمایش آسیایی اش را هم ارائه کرد. رفیعی پنج مرتبه موفق به دریبل بازیکنان الوحده شد. در کل مدافعین الوحده لذت‌بخش‌ترین حریف برای سروش هستند. چرا که در دور رفت هم سروش در هیچ مسابقه‌ای به اندازه بازی با الوحده دریبل موفق ثبت نکرده بود. سروش مقابل الهلال هیچ دریبلی نداشت و در بازی با الریان هم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، فقط دو دریبل ثبت کرده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید