جباری به درد استقلال می‌خورد؟

کدخبر: ۱۶۸۴۰۸
برخلاف سال‌های گذشته، این بار مجتبی جباری از بازگشت به استقلال استقبال کرده و حتی گفته می‌شود او شرط مالی هم برای استقلال نگذاشته است!
جباری به درد استقلال می‌خورد؟

البته او در چند سال اخیر و در زمان‌هایی که باشگاه استقلال به بازیکنی مثل او نیاز داشت، هرگز روی خوش نشان نداد و به دلایل و بهانه‌های مختلف از بازگشت به باشگاه محبوبش! طفره رفت اما حالا و پس از یک فصل فاجعه‌بار و پر از مصدومیت در قطر، خواهان بازگشت به استقلال شده و به این باشگاه آوانس‌هایی مالی هم داده است! اما بازگشت او به جمع آبی‌ها در این شرایط خوب است یا بد؟

استقلال در لیگ شانزدهم، تیمی متوازن با مهره‌های یکدست بود. هافبک‌های پرتعدادی در لیست این تیم حضور داشتند و حتی جدایی بازیکنی مثل بختیار رحمانی، نه تنها مشکلی ایجاد نکرد بلکه باعث پیشرفت بازیکنانی مثل امید نورافکن هم شد. به نظر می‌رسد در فصل آینده هم استقلال در خط هافبک تیمی پرمهره باشد. روزبه چشمی هم به تدریج آماده بازی می‌شود و گفته شده جپاروف هم به زودی به این تیم بازخواهد گشت. در چنین شرایطی بازیکنی مثل مجتبی جباری چقدر به کار استقلال و منصوریان خواهد آمد؟

تعدادی از جوانان فصل گذشته استقلال، در فصل آینده دیگر سهمیه امید این تیم به حساب نخواهند آمد و گفته می‌‎شود همین حالا هم لیست بزرگسالان استقلال جای خالی ندارد و باید برای جذب بازیکن بزرگسال، تعدادی بازیکنان فعلی این تیم جدا شوند. اما آیا جدایی بازیکنان جوان‌تر برای باز شدن جای بازیکنی مثل مجتبی جباری کاری منطقی است؟ آن هم بازیکنی که در مقاطع زیادی از فصل گذشته لیگ قطر مصدوم بود!

یک نگاه واقع‌بینانه به آینده باشگاه استقلال نشان می‌دهد که مجتبی جباری با این شرایط کمک خاصی به استقلال نخواهد کرد و فقط جای رشد بازیکنان جوان و جویای نام این تیم را خواهد گرفت. شنیده شده علیرضا منصوریان هم همین اعتقاد را دارد و تمایلی به بازگشت جباری به استقلال نشان نداده و خواهان حفظ اسکلت اصلی تیمش برای فصل آینده شده است که اگر این گونه باشد باید به مربی آبی‌ها به دلیل این نگاه منطقی و واقع‌بینانه تبریک گفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید