رهبر کره شمالی به چه کسی کولی داد؟ + عکس

کدخبر: ۱۶۸۴۷۹
خبرگزاری دولتی کره شمالی تصویر دیده‌نشده‌ای از رهبر این کشور را منتشر کرد. در این تصویر یک نظامی، سوار کول رهبر جوان کره شمالی شده بود. کارشناسان می‌گویند که به احتمال زیاد این تصویر قبل از انجام آزمایش موشکی در نیمه ماه مارس گذشته (اواخر اسفندماه 95) گرفته شده است.
رهبر کره شمالی به چه کسی کولی داد؟ + عکس

به گزارش عصرایران، در این تصویر "کیم جون اون" رهبر کره شمالی در میان تعدادی از نظامیان این کشور ایستاده است و با حالت شوخ‌طبعی یکی از آنها که از دیگران مسن‌تر به نظر می‌رسد را با خنده و شوخی بر روی کول خود سوار کرده است.

کارشناسان می‌گویند که به احتمال زیاد این تصویر قبل از انجام آزمایش موشکی در نیمه ماه مارس گذشته (اواخر اسفندماه 95) گرفته شده است.

"مایکل مادن" تحلیلگر مسائل نظامی در شرح این تصویر گفت: به نظر می‌رسد فردی که رهبر کره شمالی را بر کولش سوار کرده یک نظامی میان رتبه و عضو نیروهای استراتژیک کره شمالی است. این نیروها مسئولیت پایگاه‌های پرتاب موشک‌های جنگی را بر عهده دارند.

"جی چهون لیما" استاد دانشگاه سئول نیز در این باره گفت: رهبر کره شمالی از طریق این تصویر در صدد معرفی خود به عنوان یک رهبر ساده و دوست‌دار مردم است و رهبری خشن و سخت‌گیر نیست. این تصویر همچنین نشان می‌دهد که رهبر کره شمالی در کشورش احساس امنیت می‌کند.

کیم جون اون

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید