حسرت بزرگ ستاره‌های استقلال

کدخبر: ۱۶۹۰۲۸
برخی از بازیکنان و ستاره های سابق باشگاه استقلال تهران به به مرز خدا حافظی از بازی حرفه ایی در فوتبال رسیده اند امیدوار هستند با پیراهن این تیم خدا حافظی کنند
حسرت بزرگ ستاره‌های استقلال

به گزارش ایلنا٬ با آغاز فعالیت استقلال در فصل نقل و انتقالات و مشخص شدن خریدهای احتمال این تیم٬ به نظر می‌رسد امکان بازگشت برای دو ستاره سابق آبی‌پوشان وجود ندارد.

آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری که وضعیت نامعلومی در آینده فوتبال‌شان دارند و در حال حاضر بدون تیم هستند٬ با وجود نشان دادن چراغ سبز برای بازگشت به استقلال٬ مورد تایید منصوریان نیستند و بعید است فصل‌ آینده در این تیم حضور داشته باشند.

جباری که ۳۴ ساله شده با الاهلی قطر قطع همکاری کرده و در حال حاضر بدون تیم است. این بازیکن که به دلیل مصدومیت‌های مداوم در طول دوران بازی خود غیبت‌های طولانی مدت را در طول فصل تجربه کرده است اعلام کرده احتمال خداحافظی او از فوتبال در صورت نداشتن پیشنهاد مناسب وجود دارد.

تیموریان هم که در حال حاضر ۳۵ سال دارد در نیم فصل گذشته تا پای بازگشت به استقلال پیش رفت ولی محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن مانع از این انتقال شد و تیموریان را راهی نفت تهران کرد.آندو اگر‌چه با نفت به قهرمانی جام حذفی رسید٬ به دلیل مشکلات مالی و مشخص نبودن مالکیت باشگاه به احتمال زیاد قصد ادامه همکاری در فصل آینده را نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد فصل جاری آخرین فرصت استقلالی شدن دو ستاره سابق آبی‌پوشان است و در صورتی که این انتقال انجام نشود جباری و تیموریان قادر به خداحافظی از فوتبال در لباس استقلال نخواهند بود.

پیش از این رضا عنایتی و آرش برهانی هم که سابقه عضویت طولانی در استقلال و بر بازو بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را داشته بودند٬ در لباس پیکان و صبای قم کفش‌های خود را آویختند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید