مذاکره بازیکن مد نظر برانکو با منصوریان

کدخبر: ۱۶۹۳۶۴
گزینه مدنظر پرسپولیس در نیم فصل لیگ شانزدهم اکنون در دوراهی حضور در استقلال یا جمع سرخپوشان قرار دارد.
مذاکره بازیکن مد نظر برانکو با منصوریان

به گزارش ورزش سه، شایان مصلح در نیم فصل لیگ شانزدهم به تیتر اصلی تمام رسانه‌ها و فضای مجازی تبدیل شده بود و هر روز در خصوص حضورش در پرسپولیس صحبت می‌شد. با این حال نیاز سپیدرود به این بازیکن در روزهایی که برای صعود می‌جنگید باعث شد تا سرخ‌های تهرانی از جذبش ناکام بمانند. او اکنون به عنوان بازیکن آزاد در حالی که نمی‌خواهد از تیمی که برای صعودش تلاش کرده دل بکند، با پیشنهاداتی از سوی سرخابی‌ها مواجه شده است. بازیکن شمالی و پدیده این روزهای فوتبال ایران در سمت چپ دفاعی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت خود صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

مصلح در خصوص پیشنهاداتش که جدی‎ترین آن از سوی استقلال این روزها به گوش می‎رسد گفت: الحمدلله از چند تیم پیشنهاد دارم اما استقلال بیشترین پیگیری را تا به امروز داشته و اگر شرایطم را بپذیرند امکان استقلال رفتنم بیشتر است.

وی ادامه داد: من با آقای منصوریان صحبت کردم و شرایطم را توضیح دادم. بی تعارف بازی کردن در تیم های بزرگ پایتخت و کار کردن با مربیان بزرگ برایم افتخار بزرگی است اما باید بهترین تصمیم را گرفت. من تمام هدفم رسیدن به تیم ملی و مسافر جام جهانی شدن است و امیدوارم انتخابی کنم که مرا به این هدف نزدیکتر کند.

مدافع چپ موفق سپیدرود رشت در خصوص آخرین وضعیتش در تیم گیلانی اینطور توضیح داد: از باشگاه سپیدرود تا به امروز کسی با من تماس نگرفته است. من از اول هم گفته بودم اولویت اول من سپیدرود است البته اگر شرایطم را بپذیرند. اما وقتی از مسئولین سپیدرود خبری نیست حق طبیعی من هست که به عنوان بازیکن آزاد با تیم های دیگر مذاکره کنم و پیشنهاداتم را از دست ندهم. 

وی ادامه داد: من سپیدرود را آنقدر دوست دارم که هرجا می‌روم با افتخار می‌گویم سپیدرودی هستم اما به هرحال هر بازیکنی برای آینده‌ی خودش برنامه‌هایی دارد و من هم از این قاعده مستثنا نیستم. من دو سال با کمترین دریافتی در سپیدرود بازی کردم و با لطف خدا و زحمت کادرفنی و بازیکنان و هواداران توانستیم در این دو سال از لیگ دو به لیگ برتر برسیم. فکر کنم دین خودم را به سپیدرود و هواداران دوست داشتنی‌اش ادا کردم و حالا که قراردادم با این تیم به پایان رسیده و از مسئولین سپیدرود خبری نیست باید به فکر پیشنهاداتی که از تیم‌های دیگر دارم باشم.

شایان مصلح که در نیم فصل یکی از گزینه‌های پرسپولیس در سمت چپ دفاعی سرخپوشان تهرانی محسوب می‌شد در خصوص آخرین وضعیت مذاکراتش با این تیم گفت: در خصوص تیم پرسپولیس هم یک سری صحبت‌ها شده است. در این تیم محمد انصاری بهترین دوستم محسوب می‌شود و مطمئنا با او مشورت می‌کنم و در نهایت در این‌باره قطعا بهترین انتخاب را انجام خواهم داد.

وی درباره اینکه پیشنهادی از دیگر تیم‌ها داشته که او را نسبت به حضور در سرخابی‌ها وسوسه کند گفت: راجع به تیم‌های دیگر اسم نمی‌برم چون خود آن تیم‌ها موضوع را رسانه‌ای نکرده‌اند. اما با این که پیشنهادات خوبی از چند تیم شهرستانی دارم ولی دوست دارم به خاطر دانشگاهم که در تهران هست در یک تیم تهرانی بازی کنم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید