بازیکن یاغی فوتبال ایران نماد ضعف کمیته اخلاق!

کدخبر: ۱۶۹۵۶۵
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کشورمان رفتار متناقضی دررابطه با موضوعات مختلف ورزشی اعمال می کند.درحالی که بازیکنان استقلال خوزستان به خاطر عدم دریافت مطالبات خود و اعتصاب از سوی این کمیته به برخورد جدی تهدید شدند اما بازیکن یاغی لیگ مصونیت دارد و کمیته اخلاق به مسئله وی ورود نکرده است.
بازیکن یاغی فوتبال ایران نماد ضعف کمیته اخلاق!

به گزارش خبرگزاری مهر، به نظر می رسد نماد ضعف کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فوتبال ایران فردی باشد به نام جاسم کرار. او که بیشترین خطا و مصاحبه و مشکلات عجیب را با باشگاه هایش و حتی بعضا بیرون از باشگاه هایش داشته همچنان در ایران از شمال به جنوب و از جنوب به شمال می رود و دور خود می چرخد و چند دیداری را که با منافعش جور باشند بازی می کند پولش را می گیرد و می رود.

کرار با همه باشگاه هایی که تا کنون کار کرده مشکل پیدا کرده و البته این منحصر به ایران نیست و او در عراق هم که چند ماه حضور یافت یک جوان را وسط زمین گرفت و کتک زد.

داورهای بسیاری در فوتبال ایران مورد لطف و نوازش کرار واقع شده اند، چه در استقلال و تهران و چه دتبریز و کرج. او انواع مصاحبه ها را علیه فوتبال ایران انجام داده و حتی کل فوتبال ایران را مسخره خوانده بود اما همچنان در میان ناباوری علاقمندان به فوتبال هم باشگاه هایی هستند که او را می خواهند و هم فدراسیونی هست که اجازه می دهد کرار با باشگاه ها قرارداد ببندد.

کرار در باشگاه های خودش هم بسیار ضرر رسان بوده است او که نسبتا خوب فوتبال بازی می کند، تقریبا در همه سال های بازی در ایران چندین بازی فصل را به دلیل قهر و سفر به نجف و درگیری با مسئولان همان تیم و البته به دلیل محرومیت های بسیار زیاد چند جلسه ای از دست می دهد و دست باشگاه را بعضا در مهمترین دیدارها« به عنوان مثال رفت و برگشت دربی برای استقلال قلعه نویی» در پوست گردو می گذارد و تغییری اجباری را رقم می زند.با این حالکرار با صنعت نفت آبادان که تیم خوب و دوست داشتنی است قرارداد بسته است.

تیمی مولد و بازیکن ساز حالا به جای ساختن بازیکنان جدید می رود و از عراق بازیکن می گیرد و هیچکس هم نه کارشناسی می کند و آمار به هم ریختن تیم ها را به مدیران این باشگاه یادآوری می کند و نه فدراسیون بابت آنهمه مشکلات ریز و درشتی که این بازیکن برای داوران به وجود آورده جلوی این قرارداد را می گیرد.

فدراسیون فوتبال حتی یک بار با وجود محرومیت یک ساله ای که برای جاسم کرار بریده بود حکم خودش را وتو کرد و به این ترتیب کرار دوباره با استقلال تهران قرارداد بست و البته که زیاد هم به کار این تیم نیامد و ضررش بیشتر از سودش بود چون تیم را به هم ریخته بود.

کمیته اخلاق که همین چند روز قبل بازیکنان استقلال خوزستان را که با اتحادی بی نظیر بدون دریافت دستمزد تیمشان را از وسط ریز گردها به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رسانده بودند را تهدید به تعقیب و تنبیه کرد امروز در مورد کراری که کل فوتبال ایران را دور می زند و هر کاری دلش می خواهد می کند چه تصمیمی می گیرد؟

کرار بارها با مسئولان استقلال، تراکتور سازی، داوران مختلف و حتی تماشاگران و خبرنگاران درگیر شده «که بعضا این درگیری ها فیزیکی بوده» و بارها مرخصی گرفته و رفته و به موقع برنگشته و به شکار در نجف پرداخته است، با این حال کمیته اخلاقی برای این بازیکن بی اخلاق وجود ندارد انگار.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید