بروجردی: بعید است ترکیب هیات رئیسه مجلس تغییر کند /فضای مجلس مانند دیگ جوشان شده است

کدخبر: ۱۷۰۱۰۳
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید دارد: بعید است هیات رئیسه مجلس تغییر کند.

به گزارش خبرآنلاین، سایه انتخابات روز چهارشنبه مجلس برای تعیین 12 کرسی هیئت رئیسه مجلس بر فضای امروز خانه ملت به شدت سنگینی می کرد و همه جا صحبت از این بود که چه کسانی قرار است صدرنشین مجلس برای یک سال آینده باشند. در این میان اینکه آیا تعاملی برای حذف علی مطهری صورت گرفته است یا خیر از دیگر موضوعات محوری بود که مطرح می شد.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و از اعضای نزدیک به فراکسیون مستقلین در رابطه با مباحث مربوط به انتخابات هیئت رئیسه، لابی ها و تلاش برای حذف مطهری به خبرنگار خبرانلاین گفت: این مباحث موضوع جدیدی نیست و هر گاه بحث انتخابات هیئت رئیسه مطرح می شود در بزنگاه انتخابات این موضوعات نیز مطرح می شود لذا طبیعی است که با توجه به جو مجلس و همچنین تضارب آرایی که وجود دارد تلاش هایی صورت می‌گیرد منتها خروجی کار مجلس و هیات رئیسه رایی است که نمایندگان در گلدان ها می‌اندازند.

بروجردی با تشبیه فضای مجلس در روزهای منتهی به انتخابات هیئت رئیسه به دیگ جوشانی که در حال قلیان است، گفت: بالاخره این قلیان در این دیگ جوشان قرار است روز چهارشنبه به نتیجه برسد لذا تمام به نظر بنده پدیده جدیدی نیست.

او در مورد تغییرات هیئت رئیسه گفت : من فکر نمی کنم تغییرات هیات رئیسه به میزان فعالیت ها صورت بگیرد.

بروجردی در پاسخ این سوال که آیا تلاش ها می تواند مطهری را از هیئت رئیسه حذف کند گفت: من فکر نمی کنم هدف گذاری خاصی در مورد افراد صورت گرفته باشد و آقای جلالی هم در جهت تکذیب آن اظهاراتی داشته اند اما با وجود این ما هنوز در آغاز راه هستیم چون انتخابات روز چهارشنبه است گمانه‌زنی‌ها تا جای خود را پیدا کند نیاز به زمان بیشتری دارد.

او در پاسخ به این سوال که از اظهارنظرها چنین بر می‌آید که جو مجلس جو مناسبی برای مطهری نباشد، نیست گفت: انتخابات قرار است روز چهارشنبه برگزار شود وتا آن روز فاصله قابل توجهی داریم که نمی توان امروز در مورد آن به قطعیت صحبت کرد چرا که این دیگ جوشان در حال قلیان است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید