منظور منصوریان از بازیکنان بین المللی چیست؟

کدخبر: ۱۷۰۴۶۷
بعد از شکست سنگین استقلال از العین سرمربی آبی ها عنوان کرد برای فصل آینده بدنبال چند بازیمن «بین المللی» است اما بصورت واضح نگفت منظورش از این دست بازیکنان چیست
منظور منصوریان از بازیکنان بین المللی چیست؟

بعد از حذف استقلال، سایت باشگاه استقلال از قول علیرضا منصوریان، سیاست های این باشگاه در فصل نقل و انتقالات را چنین شرح داد:«با توجه به اضافه شدن روزبه چشمی و بازگشت سرور جپاروف، استقلال به ٣ یا ٤ بازیکن بین المللی و باتجربه دیگر نیاز دارد که به محض بازگشت تیم، کار مذاکره و جذب این بازیکنان را آغاز می ‌کنیم». حالا سوال این است که بازیکنان «بین المللی» چه کسانی هستند؟

نوع اول

اگر منظور منصوریان از بازیکن بین المللی، بازیکنانی باشد که سابقه حضور در تیمهای خارج از کشور را داشته باشند، احتمالا استقلال از همین فردا مذاکرات خود را با بازیکنانی مثل سجاد شهباززاده، پژمان منتظری و رحیم زهیوی آغاز خواهد کرد که هرکدام سابقه حضور در تیمهای خارج از کشور را دارند.

نوع دوم

اگر منظور از «بین المللی»، بازیکنان خارجی با سابقه حضور مثلا در لیگ قهرمانان باشند، استقلال کار بسیار سختی دارد چون اولا قیمت چنین بازیکنانی از «عرف» بالاتر است و ثانیا آبی ها چندان خیر و خوشی از این خریدها ندیده اند. گزینه دیگر با چنین توصیفی، می توان ماشاریپوف ازبک باشد و یک بازیکن گرجستانی که هر دو در لوکوموتیو بازی می کنند.

نوع سوم

اگر منظور منصوریان از بازیکن بین المللی، بازیکنانی باشد که سابقه حضور در بازیهای آسیایی را دارند، دایره انتخاب او محدود می شود چراکه بازیکنان کمی در لیگ برتر هستند که باشگاه شان حاضر بشود آنها را از دست بدهد. شاید در این بین مرتضی تبریزی و حسن بیت سعید، اصلی ترین ها باشند.

نوع چهارم

این جمله فقط می تواند بازی با کلمات و لفاظی بوده باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید