سرپرست باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا داد

پشت پرده استعفاى طاهرى از پرسپولیس

کدخبر: ۱۷۰۵۲۳
در حالى که طرفداران پرسپولیس از صعود تیم شان به مرحله بعدى لیگ قهرمانان خوشحالند، شایعه استعفاى سرپرست این باشگاه، بازیکنان را با شوک بزرگى مواجه کرد.
پشت پرده استعفاى طاهرى از پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری ایلنا،پرسپولیس توانست فصل موفقیت آمیز خود بعد از قهرمان در لیگ شانزدهم با صعود از مرحله یک هشتم شیرین تر کند اما شایعه استعفاى على اکبر طاهرى، اردوى پرسپولیس را با شوک بزرگى مواجه کرد.

داستان ادامه دار استعفاى على اکبر طاهرى که با توجه به مشکلات داخلى در وزارت همچنان ادامه دارد اینبار وارد فاز جدیدى شده است. در شرایطى که طاهرى و تیم اقتصادى اش به دنبال راهکارى براى عبور از این شرایط و برطرف کردن مشکلات مالى براى فصل آینده هستند از سوى گروهى تحت فشار قرار گرفته اند که قرارداد خود را با اسپانسر سابق تمدید و به ادامه همکارى پرداخته شود.

این در حالى است که با توجه به عدم عمل به تعهدات از سوى این اسپانسر مسوولان باشگاه به دنبال این هستند که با اسپانسر دیگرى به توافق دست یافته و از طریق موفق شوند با تیم قدرتمندى در فصل آینده حضور یابند. در عین حال موضع قدرتمند در تیم اسپانسر سابق که از طریق محمدرضا داورزنى به عنوان معاون وزارت ورزش وارد عمل شده به دنبال ادامه همکارى و البته بخشودگى بدهى هاى گذشته! است. مساله اى که على اکبر طاهرى زیر بار آن نرفته و این مساله با توجه به فشار معاونت وزارت ورزش باعث اعلام مجدد استعفاى او شده است. اتفاقى که پیش از این با توجه به اعلام در خصوص عدم فعالیت در نقل و انتقالات تا اطلاع ثانوى باعث استعفا و عدم حضور طاهرى در باشگاه شده بود.

طاهرى که در طول دو فصل گذشته حضورش در این باشگاه توانسته از نظر ساختارى و دستیابى به موفقیت عملکرد مثبتى به جا بگذارد تا به اینجا حمایت لازمه را در کنار خود ندیده و مهمترین مساله دیگر در خصوص بحث استعفایش به موضوع بازنشستگى اش بازمى گردد و در این خصوص و با توجه به بحث دوشغله بودن نیازمند همکارى و نامه وزارت ورزش در این راستاست که تاکنون اقدامى صورت نگرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید