آشنایی با پر درآمدترین ورزشکار جهان

کدخبر: ۱۷۱۱۸۱
نشریه فوربس پر درآمد ترین ورزشکاران جهان در چند ماه اخیر سال میلادی را معرفی کرد که سرآمد آنها مهاجم پرتغالی رئال مادرید بوده است.
آشنایی با پر درآمدترین ورزشکار جهان

طبق لیست این نشریه پردرآمدترین ورزشکار جهان در سال 2017 کریستیانو رونالدو بوده  که 93 میلیون دلار از راه های مختلف کسب کرده است.

انتخاب رونالدو در شرایطی است که وی سال گذشته هم موفق شده بود این عنوان را بدست آورد و برای دومین سال پیاپی در صدر فهرست پردرآمدترین ورزشکاران جهان قرار دارد.رونالدو بالاتر از لبرون جیمز ستاره NBA قراردارد، درآمد فوق ستاره بسکتبالیست آمریکایی 86.2 میلیون دلار است.بر این اساس لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا با درآمد 80 میلیون دلار در رده سوم ورزشکاران جهان قرار دارد.در رده‌های بعدی راجر فدرر تنیسور مطرح سوئیسی و کوین دورانت بسکتبالیست آمریکایی قرار دارند.

در این میان فوتبالیست‌های مشهوری که در میان 50 ورزشکار برتر قرار گرفته‌اند می‌توان به نیمار در رده هجدهم، گرت بیل در رده بیست و چهار و زلاتان ایبراهیموویچ در مکان 30 اشاره کرد.

انتخاب رونالدو به عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان در شرایطی که او به همراه رئال مادرید عنوان قهرمانی اروپا را بدست آورد و بیش از 121 میلیون طرفدار در صفحه رسمی فیس‌بوک خود دارد که از همه ورزشکاران بالاتر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید