توافق داریوش شجاعیان با استقلال تهران

کدخبر: ۱۷۲۱۳۲
در حالی که طی روزهای اخیر هواداران استقلال بابت کندی روند مذاکرات این تیم در نقل و انتقالات شاکی بودند، این تیم موفق شد با داریوش شجاعیان قرارداد ببندد.
توافق داریوش شجاعیان با استقلال تهران

به گزارش ورزش نویس، داریوش شجاعیان که یکی از مهره‌های ارزشمند نقل و انتقالات محسوب می‌شد، طی روزهای اخیر شایعات زیادی را حول خود می‌دید که با توجه به قرارداد با گسترش فولاد از مذاکره با تیم‌های خواهان خود محروم بود.

لوکا بوناچیچ و مسوولان گسترش فولاد به شدت مخالف جدایی هافبک تکنیکی و ملی پوش خود بودند و این در حالی است که امروز در خبری غافلگیرکننده استقلال موفق شد زمینه حضور این بازیکن در تیمش را فراهم کند و این بازیکن پایان ناکامی‌های استقلال و اخبار ناامید کننده این باشگاه لقب گیرد.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد با تایید این مساله گفت: باشگاه استقلال پیشنهادی که برای مبلغ رضایتنامه داریوش شجاعیان داده است به مبلغ مورد نظر ما بسیار نزدیک است و بنابراین برای انتقال این بازیکن توافق حاصل شده است.او از پایان کار استقلال و شجاعیان خبر داد و گفت این انتقال تمام شده است.

استقلال اکنون با جذب سجاد شهباززاده، مهدی قائدی، حسن بیت سعید و در نهایت داریوش شجاعیان توانسته عملکرد مثبت و قابل قبولی از خود به جا بگذارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید