180 داعشی در حمله روس‌ها کشته شدند

کدخبر: ۱۷۲۳۱۱
روسیه اعلام کرد که در حمله بمب افکن های روسی به مواضع داعش در سوریه، حدود 180 تروریست از جمله دو فرمانده این گروه کشته شدند.

به گزارش ایرنا، وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد: بمب افکن های سوخوی روسیه با حمله به مواضع تروریست های داعشی از تهاجم آنان به پادگان در محاصره دیرالزور و تصرف آن جلوگیری کردند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از گزارش وزارت دفاع روسیه نوشت: نیروی هوافضای روسیه با بهره گرفتن از پهپادهای تجسسی مدتی پیش به نقشه تروریست های داعشی برای حمله به پادگان دیرالزور پی برده بود و عملیات برای دفع تهاجم تروریست ها را طراحی کرد.

وزارت دفاع روسیه در ادامه گزارش خود افزوده است: در جریان این حمله هوایی، تروریست ها متحمل تلفات جانی و خسارات سنگین شده و با از دست دادن حدود 180 نفر، 16 خودرو مجهز به سلاح سنگین، یک توپ، چهار مقر فرماندهی و انبار سلاح و مهمات آنان نیز منهدم شد.

در جریان این حمله هوایی دو فرمانده تروریست ها به نام های ابوعمر بلژیکی و ابویاسین المصری نیز کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه روز گذشته نیز از کشته شدن بیش از 300 تروریست داعشی ازجمله سرکرده آنها خبر داد و عکس مرکز فرماندهی بمباران شده داعش و محل مرگ احتمالی ابوبکر البغدادی سرکرده این گروه تروریستی را در شهر رقه سوریه منتشر کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید