منصوریان دیگر جای اشتباه ندارد

کدخبر: ۱۷۲۶۶۷
4 بازیکن خوب و بین‌المللی باضافه چشمی و جپاروف! این لیست خرید منصوریان بود که دو هفته پیش و چند روز پس از باخت سنگین استقلال به العین از آن رونمایی کرد و حالا که تقریبا خریدهای استقلال در فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده، به نظر می‌‎رسد او تا حدود زیادی به اهدافی که داشته رسیده است.
منصوریان دیگر جای اشتباه ندارد

حسن بیت‌سعید، داریوش شجاعیان، سجاد شهباززاده و احتمالا پژمان منتظری را می‌توان همان 4 بازیکن خوب و بین‌المللی دانست، روزبه چشمی هم به لیست استقلال اضافه شده و فقط جذب سرور جپاروف تقریبا منتفی شده که با تمدید قرارداد امید ابراهیمی و امید نورافکن، تیم منصوریان دیگر در خط هافبک به بازیکن دیگری نیاز نخواهد داشت. تنها بازیکنی که هنوز آبی‌ها امیدوار به جذب او هستند رامین رضائیان است که البته در لیست اولیه منصوریان هم نبود و دیگر بعید است که به این تیم بپیوندد.

می‌توان ادعا کرد که استقلال و منصوریان در بازار نقل و انتقالات موفق بوده‌اند و دیگر دغدغه چندانی ندارند. این اتفاق خوب البته یک روی پنهان دارد و آن این است که منصوریان دیگر بهانه‌ای برای عدم موفقیت ندارد. مدیران باشگاه تقریبا تمام خواسته‌های او را برآورده کردند و طبیعتا منتظرند تا منصوریان هم انتظارات آنها را برآورده کند.

 در فصل گذشته به دلیل محرومیت استقلال در نقل و انتقالات نیم‌فصل، مدیران نمی‌توانستند توقع زیادی از سرمربی جوان تیم‌شان داشته باشند اما ماجرای این فصل کاملا متفاوت است و آنها از همان ابتدای فصل منتظرند تا چهره یک تیم مدعی قهرمانی را در استقلال ببینند. اگر این اتفاق نیفتد و لغزش‌های تیم منصوریان بیش از حد تصور باشد باید منتظر اتفاقات دیگری باشیم. شاید منصوریان در این فصل دیگر فرصت اشتباه نداشته باشد.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید