اثر پژمان منتظر بر خط دفاع استقلال / فصل سخت منصوریان

کدخبر: ۱۷۲۹۸۲
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اعضای کادر فنی استقلال باید بدانند که کار سخت‌تری به نسبت سال گذشته دارند و نباید به مانند فصل قبل، یک نیم‌فصل را از دست بدهند.
اثر پژمان منتظر بر خط دفاع استقلال / فصل سخت منصوریان

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اینکه آیا استقلال با توجه به خریدهای خود در نقل‌وانتقالات مدعی قهرمانی است یا نه، اظهار داشت: استقلال منهای بازی آخر مقابل العین امارات در نیم‌فصل دوم سال گذشته عملکرد خوبی داشت و هوادارانش را امیدوار کرد. آنها با بازی‌های خوب شرایط مناسبی را برای این فصل ایجاد کردند تا منسجم‌تر بازی کرده و در بالای جدول قرار بگیرند.

وی افزود: استقلال جزو معدود تیم‌هایی بود که نیاز نداشت بازیکنان زیادی بگیرد. عملکرد این تیم در نیم‌فصل دوم خوب بود و منصوریان نباید اسکلت تیمش را به‌هم بزند. استقلال نفرات خوب و جوانی دارد که با جذب چند بازیکن می‌تواند در فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. در عین حال اعضای کادر فنی استقلال باید بدانند که کار سخت‌تری به نسبت سال گذشته دارند و نباید به مانند فصل قبل، یک نیم‌فصل را از دست بدهند.

«منطق می‌گوید استقلال باید برای گرفتن جام بازی کند»، بازیکن پیشین استقلال ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال فصل گذشته بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتند، به مقام دومی لیگ برتر رسیده و سهمیه آسیا را کسب کردند. همان‌طور که گفتم منهای بازی آخر در لیگ قهرمانان آسیا، آنها عملکرد مناسبی داشتند. استقلال برای اینکه از همان اول فصل در کورس قهرمانی قرار بگیرد، باید ضریب اشتباهاتش را پایین بیاورد.

بختیاری‌زاده درباره بازگشت پژمان منتظری به استقلال نیز گفت: پژمان یکی از بهترین مدافعان حال حاضر فوتبال ایران است و می‌تواند به ساختار خط دفاعی استقلال کمک کند. او تجربه لازم را دارد و شک ندارم که اطمینان خاطر زیادی به قلب خط دفاعی استقلال می‌دهد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید