بیرانوند با پرسپولیس تا ۱۴۰۰

کدخبر: ۱۷۳۰۱۲
دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران تأکید کرد که در این تیم می‌ماند.
بیرانوند با پرسپولیس تا ۱۴۰۰

دروازه بان پرسپولیس در حاشیه مراسم تجلیلی که در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برای بیرانوند و وحید امیری گرفته شده بود، گفت: امسال سال فوتبالی خوبی داشتم و با تیم پرسپولیس علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر توانستیم به جمع هشت تیم برتر آسیا هم صعود کنیم و در تیم ملی نیز با صعود مقتدرانه به جام جهانی این موفقیت تکمیل شد. امسال نیز به دنبال ادامه این روند در تیم ملی و تیم پرسپولیس هستم.

بیرانوند در پاسخ به پرسش ایسنا که از پرسپولیس جدا می‌شوید؟ تأکید کرد: من تا سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد دارم و وقتی این قرارداد بلندمدت را بسته‌ام یعنی به دنبال اهداف زیادی با این تیم هستم و در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر لژیونر شدنم به گوش رسیده که سکوت کرده‌ام و این سکوت به نشانه رضایت برای رفتن از پرسپولیس نیست.

این دروازه‌بان لرستانی گفت: خیلی‌ها می‌گفتند که چرا در فضای مجازی این موضوع را تأیید یا تکذیب نمی‌کنی، در جواب می‌گفتم که وقتی نمی‌خواهم از پرسپولیس بروم چه چیزی را بگویم؟ مطمئناً برای فصل جاری نیز در پرسپولیس خواهم ماند.

او در واکنش به این که برانکو اعلام کرده اگر بیرانوند بخواهد برود و به نفع باشگاه پرسپولیس باشد، مانع او نمی‌شویم، گفت: من چنین صحبتی را نشنیده‌ام و وقتی نشنیده‌ام نظری هم راجع به آن ندارم. به هر حال برانکو مربی بزرگی است و اگر این صحبت را مطرح کرده حتماً دلیل خاصی دارد ولی من دوست دارم با پرسپولیس ادامه دهم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید