هشدار اسرائیل به ایران از طریق اروپا

کدخبر: ۱۷۳۱۱۶
یک روزنامه صهیونیستی گزارش کرد که تل‌آویو از کانال دیپلماتیک کشورهای اروپایی به ایران درباره راه‌اندازی کارخانه‌های تسلیحات برای حزب‌الله در لبنان هشدار داده است.

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»  مدعی شد که تل‌آویو در هفته‌های گذشته، پیام‌هایی را از طریق شماری از کشورهای اروپایی که با تهران روابط دیپلماتیک دارند، به ایران ابلاغ کرده‌اند و در خصوص راه‌اندازی کارخانه تولید تسلیحات برای حزب‌الله در لبنان هشدار دادند.

برخی دیپلمات‌های اروپایی که از این موضوع آگاه بودند اعلام کردند که رژیم صهیونیستی گفته که اقدام ایران برای راه‌اندازی کارخانه تسلیحات برای حزب الله در لبنان را «تاب نخواهد آورد».

یکی از مقامات ارشد رژیم صهیونیستی این ادعا را تأیید کرد و گفت که رژیم صهیونیتسی به بسیاری از کشورهای غربی تأکید کرده است که حمایت ایران از حزب‌الله یک موضوع کلیدی است و جامعه جهانی می‌بایست به این موضوع توجه داشته باشد.

در مارس گذشته، روزنامه «الجریده» کویت مدعی شد که سپاه پاسداران کارخانه‌های تولید تسلیحات برای حزب‌الله راه‌اندازی کرده است و این گزارش اعلام کرد که حزب الله در سه ماه گذشته، خودش اداره این  کارخانه‌ها را برعهده داشته است.

«هرزل هالوی» رئیس اطلاعات ارتش اسرائیل طی سخنرانی روز پنجشنبه هفته گذشته مدعی شد که حزب‌الله با استفاده از دانش‌فنی ایران، صنعت تسلیحات خود را راه‌اندازی کرده است و تسلیحات را به جنوب کشور منتقل می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید