حراج 3 استقلالی برای جبران هزینه ها

کدخبر: ۱۷۳۱۶۵
در حالی که استقلالی ها همچنان پیگیر خرید حداقل یک ستاره دیگر در فاصله یکی دو روز آینده هستند از این باشگاه خبر می‌رسد دستور خرید بازیکن دیگر در اولویت برنامه‌های آبی پوشان پایتخت قرار ندارد و از این پس تمرکز مدیران باشگاه بیشتر روی فروش یکی دو ستاره و مهره کلیدی و بعضا نیمکت نشین در تیم است تا به این ترتیب بخشی از هزینه‌های انجام شده جبران شود.
حراج 3 استقلالی برای جبران هزینه ها

این برنامه در حالی در دستور کار قرار گرفته که گزینه‌های اصلی برای فروش و درآمدزایی باشگاه به سه بازیکن سرشناس خلاصه می‌شود. بازیکنانی که هر کدام در بازار داخلی مشتریان پر و پا قرصی دارند و با اطلاع از این وضعیت استقلالی‌ها درهای مذاکره و دریافت بسته‌های پیشنهادی برای واگذاری آنها به شرط و شروط را باز گذاشتند.

اولین نفر سرور جپاروف ازبکستانی است که با وجود ادعای سران استقلال و تایید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان خارجی فدراسیون فوتبال بازیکن این باشگاه قلمداد می‌شود و حضورش در تیم‌های دیگر از جمله سپاهان به تایید و جلب رضایت استقلالی‌ها منوط شده است. باشگاه اصفهانی که برای در اختیار داشتن این مهره ازبک به هر در و دیواری می‌زند مسلما از تغییر موضع استقلالی‌ها در قبال بازیکن مورد علاقه کرانچار شادمان خواهد شد اما این که چقدر حاضر است به خواسته های مالی باشگاه تهرانی تن دهد، سئوالی است که گذشت زمان مشخص می‌کند.

دومین بازیکن در راه فروش فرشید باقری خرید جنجالی فصل قبل خواهد بود. بازیکنی که باز هم بعید به نظر می‌رسد با ورود روزبه چشمی و تمدید قرارداد امید نورافکن و امید ابراهیمی شانسی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی داشته باشد. استقلالی‌ها روی فروش این هافبک جوان حساب خاصی باز کرده و امیدوار هستند که بتوانند مبلغ میلیاردی خوبی از راه صدور رضایتنامه باقری به جیب بزنند اما مشکل این جاست که تنها مشتری جدی این بازیکن رقیب سنتی آبی‌ها یعنی پرسپولیس و برانکو هستند. از همین رو موضوع فروش باقری هم با ابهامات زیادی روبرو است مگر این که باشگاه دیگری پیش قدم شود.

آخرین گزینه در سبد فروش استقلالی‌ها مدافع ملی‌پوش ارمنستانی است که به اذعان بسیاری از کارشناسان فصل قبل یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان این تیم بود. هرایر مگویان با حضور مدافعی همچون پژمان منتظری و تمدید قرارداد پادووانی و مجید حسینی عملا دیگر شانسی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد ضمن این که گفته می شود رابسون هم از نیم فصل به عنوان بازیکن آزاد به استقلال اضافه خواهد شد از همین رو منصوریان با اعلام عدم نیاز به این بازیکن او را در اختیار باشگاه قرار داده تا با فروش مدافع ارمنستانی پول خوبی به خزانه استقلال واریز شود. مگویان پیشنهاداتی از ذوب آهن، گسترش فولاد و پدیده در اختیار دارد اما مشخص نیست آنها بتوانند خواسته‌های مالی استقلال را برآورده کنند.

خبر ورزشی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید