آسیای شرقی، مقصد جدید فوتبالیست های ایرانی‌

کدخبر: ۱۷۳۲۵۵
در روزهای اخیر کشور های آسیای شرقی از جمله کره جنوبی و ژاپن خواهان به خدمت گرفتن بازیکنان فوتبال ایران شده اند. در این میان خالد شفیعی بعنوان اولین فوتبالیست ایرانی به یک تیم کره ایی منتقل شده است. در همین حال یک بازیکن ایرانی مورد توجه یکی از باشگاه‌های ژاپنی قرار گرفته و احتمال می‌رود طی روزهای آینده این انتقال انجام شود.
آسیای شرقی، مقصد جدید فوتبالیست های ایرانی‌

بعد از انتقال کاوه رضایی به بلژیک و خالد شفیعی به کره جنوبی، مدیر برنامه این دو بازیکن در حال مذاکره با یک تیم ژاپنی است تا نخستین ایرانی هم راهی شرق دور شود.

هنوز اسم، تیم و بازیکن موردنظر رسانه‌ای نشده ولی مذاکرات ابتدایی به تایید رسیده و فقط توافق نهایی در مورد رقم و مدت قرارداد باقی مانده است.

بعد از دو انتقال ناگهانی و پُر سر و صدا که با رفتن رضایی و شفیعی اتفاق افتاد حالا باید منتظر سومین جابه‌جایی مهم بود؛ رضایی و شفیعی در آستانه امضای قرارداد با استقلال بودند اما در نهایت راهی تیم‌های خارج از ایران شدند تا آخرین شانس‌های خود برای حضور در لیست تیم ملی را قبل از جام جهانی با لژیونر شدن امتحان کنند.

در روزهای قبل خبر اشتیاق باشگاه اوراواردز ژاپن برای جذب مهدی طارمی منتشر شده بود که ترکاشوند معاون باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع گفته بود:« چنین چیزی صحت ندارد و خبری نیست. اصلا هیچ پیشنهادی به باشگاه نرسیده است. وقتی پیشنهادی به باشگاه نیامده است چرا باید شایعه رفتن طارمی به گوش برسد. مهدی طارمی در پرسپولیس می ماند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید