جعل خبر برای جذب مخاطب کار دست مدیران کانال تلگرامی داد

کدخبر: ۱۷۳۶۱۲
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: منتشرکنندگان خبر کذب "مفقودی کودکان تبریزی" در کم‌تر از یک ساعت دستگیر شدند.
جعل خبر برای جذب مخاطب کار دست مدیران کانال تلگرامی داد

سرهنگ علی اسمعیل‌پور عصر جمعه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: نشردهندگان اکاذیب در خصوص مفقودی کودکان تبریزی امروز جمعه در کمتر از یک ساعت توسط پلیس فتای استان ردگیری و ضمن بازداشت در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این افراد که شامل 3 زن و یک مرد هستند که امروز؛ 9 تیرماه خبر مفقودی 50 کودک خردسال را در فضای مجازی بارگذاری کرده بودند افزود: این افراد از انجام این عمل اظهار پشیمانی نموده و هدف خود را از نشر اکاذیب، افزایش مخاطبین کانال خود دانستند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در استان هیچ موضوع امنیتی خاصی وجود نداشته و از لحظه‌ اول بارگذاری خبر به لحاظ ایجاد تشویش در اذهان عمومی، سردار فرمانده محترم انتظامی استان بر ضرورت کشف و ایجاد آرامش در استان اوامر لازم را ابلاغ کردند، گفت: با ورود سریع پلیس فتا هر 4 عامل انتشار این خبر کذب در کمتر از یک ساعت دستگیر و در اختیارمقام قضایی قرار گرفتند.

اسمعیل‌پور در پایان خاطر نشان کرد: از مقامات قضایی استان به ویژه دادستان محترم عمومی و انقلاب تبریز جناب آقای خلیل‌الهی، اصحاب رسانه و صداوسیمای استان که در این راستا یار و یاور پلیس استان بودند نهایت تقدیر و تشکر خود را ابراز می‌داریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید