آیا ترامپ استیضاح می شود؟

کدخبر: ۱۷۳۸۳۵
تعداد دموکرات‌هایی که به دلیل مواضع بی‌ثبات رئیس‌جمهور آمریکا و توهین به مجری شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» خواستار استیضاح وی هستند، افزایش یافت.
آیا ترامپ استیضاح می شود؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هیل، چهار عضو دموکرات دیگر مجلس نمایندگان آمریکا پس از توهین «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور، به مجری زن شبکه‌ «MSNBC»، طرحی را برای آغاز فرآیند استیضاح او امضا کردند.

یاهونیوز روز شنبه گزارش داد 25 عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روی این طرح، که از ماه آوریل مطرح شده است، کار می‌کنند. حامی اولیه‌ این لایحه «جمی راسکین» است.

بر اساس این طرح، یک کمیسیون نظارتی تشکیل می‌شود که می‌تواند ناتوانی ترامپ برای خدمت به عنوان رئیس‌جمهور را تأیید کند. در نهایت بر اساس اصلاحیه 25 قانون اساسی آمریکا، احتمالا وی از این سمت برکنار شود. پس از اینکه دونالد ترامپ در روز پنجشنبه طی یک پیام توییتری به «میکا برژینسکی» مجری شبکه‌ی «MSNBC»، توهین کرد، راسکین در ایمیلی از همکاران خود خواست از این طرح حمایت کنند.

به گفته راسکین، توییت‌های ترامپ بی‌ثباتی او را نشان می‌دهد و مشخص است او برای ریاست‌جمهوری مناسب نیست. راسکین در این خصوص گفت: «قبول دارم هر کسی ممکن است یک یا دو توییت اشتباه یا متناقض داشته باشد. اما مسئله این است که الگوی رفتاری ترامپ نشان می‌دهد مشکلی جدی وجود دارد».

حرف پایانی راسکین این است که بی‌ثباتی ترامپ رفته رفته بیشتر خواهد شد. از نظر راسکین، ریاست جمهوری حتی برای افرادی که از سلامت ذهنی بالایی برخوردارند بسیار اضطراب‌آور است. حال آنکه رفتار و واکنش های دونالد ترامپ در شرایط متفاوت نشان می‌دهد او کاملا بی‌ثباتاست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید