علی کریمی کارگردان اخراجی‌های 4 می شود !

کدخبر: ۱۷۳۸۸۲
تیم فوتبال نفت تهران که قهرمان جام حذفی کشور شده این روزها با سرمربیگری علی کریمی در حال جذب بازیکنان برای بستن تیمی است که نماینده ایران در آسیا خواهد بود.
علی کریمی کارگردان اخراجی‌های 4  می شود !

زمان توافق علی کریمی و نفت تهران، آنقدر دیر بود که بازیکن چندانی در بازار وجود نداشته باشد. علی کریمی هم در دو راهی انتخاب بازیکنان جوان یا بیرون مانده، دومی را انتخاب کرده است. پیام صادقیان، امیرحسین فشنگچی و حمیدرضا علی عسگری  که همگی بازیکنان مازاد دیگر تیم ها بودند اولین خریدهای جادوگر برای نفت بودند و او حالا قصد دارد با مازیار زارع، بازیکن ناموفق فصل پیش خونه به خونه قرارداد ببندد.

از آخرین سال‌های درخشش زارع 32 ساله، زمان زیادی می‌گذرد. او دو سال قبل با ملوان به لیگ یک سقوط کرد و فصل پیش در خونه به خونه، نمایش موفقی نداشت. با این وجود، کریمی تصمیم گرفته او را به لیگ برتر برگرداند و بخشی از تیمش در فصل آینده باشد. سامان نریمان‌جهان، بازیکن کنار گذاشته شده فصل پیش پرسپولیس هم دیگر گزینه‌ای است که کریمی برای تیمش زیر نظر دارد.

اگر به این لیست امین منوچهری را اضافه کنیم، نفت فصل آینده به منتخبی از اخراجی‌های لیگ برتر و لیگ یک تبدیل می‌شود. بازیکنانی که زمانی، ستاره بودند اما حالا هیچ تیمی حاضر نیست با آن‌ها قرارداد ببندد و فقط به لطف حضور کریمی در نفت، فرصت بازی در این باشگاه را پیدا می‌کنند. این شرایط شاید خیلی ها را بیاد فیلم «اخراجی ها» بیندازد.

با این شرایط باید دید مالکان این تیم به محض شروع لیگ و نتایج بد احتمالی کسب شده چقدر از علی کریمی حمایت می کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید