ترکیه مقصد اردوی پیش فصل 6 تیم لیگ برتری

کدخبر: ۱۷۴۰۹۱
باشگاه های حاضر در لیگ برتر اردوهای آماده سازی پیش فصل خود را در مکان های مختلفی برگزار می کنند که ترکیه میزبان 6 تیم از کشورمان است.
ترکیه مقصد اردوی پیش فصل 6 تیم لیگ برتری

تیم های لیگ برتری برای آماده سازی جهت شرکت در رقابت های لیگ هفدهم به دنبال برگزاری اردوهای داخلی و خارجی هستند. اکثر باشگاه ها کشور ترکیه را به عنوان مقصد اردوی خارجی خود انتخاب کرده اند و شهرهای سرعین اردبیل و کردان کرج نیز به عنوان محل برپایی اردوهای داخلی تیم ها انتخاب شده است.

تیم های صنعت نفت آبادان، ذوب آهن، تراکتورسازی، گسترش فولاد، پدیده، سپیدرود و سیاه جامگان کشور ترکیه را به عنوان محل برپایی اردوی خارجی شان در نظر گرفته اند، البته تیم های نفت آبادان و سپیدرود پیش از این اردوهایی را در کردان کرج برگزار کرده بودند و تیم ذوب آهن نیز قصد دارد اردویی را در تهران برگزار کند.

تیم های پارس جنوبی و استقلال تهران راهی کشور ارمنستان می شوند و پرسپولیس نیز کشور اوکراین را برای برپایی اردوی خارجی خود در نظر گرفته است. استقلال خوزستان علاوه بر اردوی شهرکرد به دنبال برگزاری اردویی در اوکراین است و فولاد خوزستان نیز به تازگی اردویی را در شهر زنجان برگزار کرد.

شاگردان علی دایی در تیم سایپا پس از برگزاری اردوی اردبیل درصدد برگزاری اردویی در رامسر هستند و تیم پیکان نیز اخیرا اردویی را در کردان کرج برگزار کرده و قصد دارد اردوی دیگری در خارج از کشور برپا کند.اردوی آماده سازی تیم سپاهان قرار است از روز 17 تیر در سرعین اردبیل برگزار شود و تکلیف محل برگزاری اردوی تیم نفت تهران نیز هنوز مشخص نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید