رایگان شدن یک اپلیکیشن ویرایش عکس

کدخبر: ۱۷۴۵۴۶
اپلیکیشن ویرایش عکس Enlight، یکی از بهترین اپلیکیشن ها در زمینه ادیت و ویرایش است که اکنون ورژن 2 آن در اختیار کاربران iOS قرار گرفته است.
رایگان شدن یک اپلیکیشن ویرایش عکس

اپلیکیشن ویرایش عکس Enlight به اندازه اپلیکیشن Affinity پیشرفته نیست ولی دارای قابلیت های بسیار خوبی است که این اپلیکیشن را به یکی از بهترین ها برای مصرف روزانه تبدیل کرده است. ورژن 2 این اپلیکیشن با نام Enlight Photofox با قابلیت های پیشرفته تر و هزینه کمتر در اختیار کاربران iOS قرار گرفته است.

اپلیکیشن Enlight در سال های اولیه عرضه با قیمت 3٫99 دلار در اپ استور به فروش می رسید و نسخه دیگری از این اپلیکیشن در اپ استور وجود داشت که با قابلیت های محدود به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گرفت.

پایه و اساس اپلیکیشن Enlight رایگان است و اگر کاربر مشتاق باشد تا از قابلیت های بیشتر و حرفه ای تر این اپلیکیشن استفاده کند باید مبلغی را بابت این مسئله پرداخت کند. اپلیکیشن Enlight در حالت عمودی قابل استفاده است و کاربران نمی توانند از آن در حالت افقی استفاده کنند.

کاربران با پرداخت 3٫99 دلار به صورت ماهانه و پرداخت 19٫99 دلار به صورت سالانه می توانند از تمام قابلیت های اپلیکیشن حرفه ای ویرایش عکس Enlight Photofox استفاده کنند. در اپلیکیشن علاوه بر فیلتر هایی برای ویرایش عکس عناصر گرافیکی وجود دارد که کاربر می تواند آن ها را با عکس های خود تلفیق کند و عکسی جدید بسازد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید