هشدارمنصوریان به علی کریمی

کدخبر: ۱۷۶۰۹۰
سرمربی استقلال تهران که دو فصل پیش همین سمت را در نفت تهران داشت می‌گوید نه تنها پول قراردادش از این تیم را نگرفته بلکه 150میلیون تومان هم برای این تیم خرج کرده است. او خبر داده علی دایی هم همین وضعیت را در نفت تهران داشته و حالا مسئولان نفت تهران قصد دارند از علی کریمی استفاده کنند.
هشدارمنصوریان به علی کریمی

منصوریان به روزنامه گل گفته: «برخلاف اینکه همه می‌‌گویند اشتباه کرد به نظر من باید به کریمی کمک شود تا شکل بگیرد. می‌‌خواهم به علی کریمی بگویم در نفت تجربه تلخی داشتم اما کاری با او نکنند که از آمدن به فضای مربیگری دلزده شود و قید کار را بزند. من الان 24 ماه است کل قراردادم را از نفت طلب دارم و هزار تومان از این تیم نگرفتم و نزدیک به 150 میلیون هم خرج کردم. علی دایی هم همین طور و در کلاس مربیگری گفت من هم خرج کردم و قطعا علی دایی با تیم سال گذشته‌‌اش دو برابر خرج کرده که قهرمان شده است. آن پول خرج  شده را که نگرفتم هیچ پول قراردادم را هم24  ماه است نگرفتم و این در فوتبال فاجعه است. هیچ منبعی نیست که بگوید آقای فوتبالیست اگر پولت را نگرفتی رسیدگی می‌‌کنم. آنقدر راهکارهای حمایتی برای آدم‌‌هایی که پول شما را ندهند و حق الناس ندهند هست که می‌‌بینید تیم علی دایی را بستند و پولش را ندادند و امسال هم سراغ علی کریمی رفته‌اند.»

منصوریان معتقد است که نفتی‌ها امسال قصد دارند کریمی را خرج خودشان کنند. او گفته: «من سالی که نفت بودم جذابیت آبی بود. علی دایی که آمد جذابیت ملی بود و حالا گفتند علی کریمی را بیاوریم و حالا پول برایش نمی‌‌زاریم و پرسپولیسی‌‌ها فوق العاده دوستش دارند و از امکانات تبلیغاتی‌‌اش استفاده کنیم. به نظر من ما منبع نظارتی نداریم که یقه را بگیرد. به آقای تاج 100 بار گفتم و بازهم می‌‌گویم که اگر از تیم‌‌ها گارانتی نگیری مشکل حل نمی‌‌شود. شما وقتی می‌‌خواهید خرید کنید ضمانتنامه می‌‌گذارید و من به شما امکانات 30 میلیارد می‌‌دهم و ضمانت نامه در اختیار فدراسیون است . پول بازیکنان را می‌‌دهم و سال بعد هم نمی‌‌گذارم کار کنند. این کار را در آلمان، فرانسه، هلند و بقیه کشورهای اروپایی می‌‌کنند و هیچ مشکلی بابت پرداخت‌‌ها وجود ندارد. به همین خاطر است که ما هیچ وقت نمی‌‌توانیم روی پول این فوتبال حساب کنیم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید