دوئل‌های جذابی که در فوتبال ایران از دست رفت

کدخبر: ۱۷۶۳۶۸
فوتبال ایران در انتظار اولین تجربه سرمربیگری علی کریمی در ورزشگاه آزادی بود اما تنها یک روز قبل از برگزاری اولین مسابقه از فصل جدید، جادوگر قید همکاری با نفت تهران را زد و از تصمیم اضافه‌شدن به نیمکت باشگاه بی‌پول و پرهیاهوی تهرانی پشیمان شد.
دوئل‌های جذابی که در فوتبال ایران از دست رفت

 نفت در دوران یحیی گل‌محمدی و حتی در اولین سال‌های علیرضا منصوریان یک باشگاه ایده‌آل برای مربیگری به شمار می‌رفت. باشگاهی که درگیر مسائل مالی نبود، حواشی چندانی نداشت و فضایی آرام را برای مربیان‌اش به وجود می‌آورد. خصوصی‌شدن اما اوضاع باشگاه را تغییر داد. مدیران باشگاه در فصل گذشته استانداردهای جدید از بدقولی ارائه کردند تا به محض قهرمانی در جام حذفی، علی دایی از هدایت تیم کنار بکشد. آن‌ها به کمک اسم علی کریمی و اشتباه او، در شروع فصل نقل و انتقالات به خوبی برای خودشان تبلیغ کردند اما چهره واقعی نفت با تصمیم ناگهانی کریمی برای جدایی آشکار شد.

پایان کار جادوگر در نفت قبل از آغاز آن، لیگ را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد و دوئل‌های جذابی را از فوتبال ایران خواهد گرفت.  اولین نبرد جذابی که به واسطه جدایی کریمی از نفت جذابیت‌اش را از دست می‌دهد، سوپرکاپ فوتبال ایران است. نبردی که می‌توانست اولین محک بزرگ برای این ستاره در جایگاه یک مربی باشد و او را روبروی تیم محبوب‌اش قرار بدهد اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

 اگر علی کریمی روی نیمکت نفت باقی مانده بود، در هفته یازدهم تیم‌اش را در مقابل منصوریان و استقلال به زمین می‌فرستاد. یک دوئل تمام‌عیار که یکی از بازی‌های ویژه فصل را رقم می‌زد. یک هفته بعد، نبرد دایی و کریمی در مسابقه سایپا و نفت می‌توانست به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل شود. مسابقه او و تیمش با امیر قلعه نویی در هفته‌های پایانی هر دو نیم‌فصل نیز تماشایی به نظر می‌رسید.

 همه این نبردهای تن به تن، تا مدت نامعلومی به محاق رقتند. تصمیم جادوگر برای ترک نفت، به ضرر لیگ و جذابیت‌هایش بود اما به نظر می‌رسد او بهترین تصمیم ممکن را برای نجات دادن خودش از یک باشگاه بلاتکلیف گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید