توافق 225 میلیون دلار اعجوبه برزیلی با پاری سن ژرمن؟

کدخبر: ۱۷۶۶۰۰
برخی منابع خبری از توافق نیمار فوق ستاره برزیلی بارسا با پاری سن ژرمن خبر می دهند. این درحالی است که بارسا نام نیمار را در میان بازیکنان این تیم که به اردوی آمریکا می روند ذکر کرده است.
توافق 225 میلیون دلار اعجوبه برزیلی با پاری سن ژرمن؟

به گزارش اقتصادنیوز، سایت رسمی برنامه نود از توافق پنهانی نیما و پاری سن ژرمن با رقم نجومی 193 میلیون یورو معادل 225 میلیون دلار خبر داده است. رقمی که در صورت قطعی شدن نیمار را به گرانترین ستاره تاریخ فوتبال تبدیل می کند.

در همین حال ورزش سه هم نوشت : در بارسلونا هستند افرادی که معتقدند پشت این قضیه، دنی آلوس قرار دارد؛ ستاره برزیلی سابق بارسا که تابستان گذشته به یووه پیوست و حالا برای پاری سن ژرمن بازی می کند. او رابطه بسیار صمیمانه ای با نیمار دارد و طبق ادعای چند منبع اسپانیایی، در راضی کردن نیمار به جدایی از بارسا، نقش زیادی داشته است.

آلوس که اولین بازی خود برای پی اس جی را 2 روز پیش برابر رم انجام داد، با انتشار عکسی در اینستاگرام خود مطلبی نوشته است که در اسپانیا از آن به عنوان پیامی برای نیمار تعبیر شده است:« دوست داری چه باشی؟ دوست داری به کجا بروی؟ دوست داری کجا باشی؟ همه این سوالات به خودت بستگی دارد. هرگز نمی توانی فراموش کنی از کجا آمده ای و چه کسانی کنار بودند ولی مردم دنیا نمی دانند که تو چه کسی بودی.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید