تیم منصوریان چشم خورد!

کدخبر: ۱۷۷۱۹۶
خریدهای استقلال در بازار نقل و انتقالات بسیار پرسرو صدا و جنجالی بود. پیش‌بینی می‌شد با بازیکنانی که این تیم جذب کرده منصوریان در چینش ترکیب اصلی تیمش با مشکل مواجه شود و تعداد زیادی از ستاره‌های این تیم نیمکت‌نشین شوند. اما شرایط به شکلی پیش رفت که امروز فقط بخش اول این پیش‌بینی به حقیقت پیوسته و منصوریان در چیدن تیم اصلی خود برای بازی اول دچار مشکل شده اما نه به دلیل تعداد زیاد بازیکن بلکه به دلیل کمبود نفرات!
تیم منصوریان چشم خورد!

استقلال در بازی جمعه شب خود مقابل صنعت نفت در آبادان، لئاندرو پادوانی، فرشید اسماعیلی و فرشید باقری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. امید نورافکن، مجید حسینی و مهدی قائدی هم با حکم کمیته انضباطی فعلا محروم هستند. امید ابراهیمی چند هفته دیگر به شرایط بازی می‌رسد و محسن کریمی هم از لیست استقلال خارج شده است. مجتبی جباری شرایط بازی در ترکیب اصلی را ندارد و سرور جپاروف هم مثل جباری نمی‌تواند از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

با این شرایط منصوریان برای اینکه یک تیم 11 نفره مطمئن را برای بازی اول خود انتخاب کند کار سختی دارد و احتمالا جمعه شب باید منتظر دیدن یک ترکیب غیرمنتظره و عجیب و غریب از این تیم باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید