راز عدم رونمایی از پیراهن استقلال فاش شد

کدخبر: ۱۷۷۲۰۴
در حالی که فصل جدید لیگ‌برتر از فردا رسما آغاز می‌شود برخلاف پرسپولیس، استقلال هنوز از پیراهن فصل جدید خود رونمایی نکرده است.
راز عدم رونمایی از پیراهن استقلال فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر انتقادهای زیادی به اسپانسر پیراهن استقلال می‌شود که چرا از پیراهن فصل جدید این تیم رونمایی نمی‌شود در حالی که پرسپولیسی‌ها حدود دو هفته است پیراهن‌های خود را به هوادارانشان نشان داده‌اند که البته طرح آن مورد رضایت آنها قرار گرفته است. 

نکته جالب این است که اسپانسر روی پیراهن استقلال 3 هفته است که طرح جدید پیراهن این تیم را آماده کرده است، اما موضوعی که وجود دارد این است که سیدرضا افتخاری مدیرعامل این باشگاه اجازه نداده که طرح 3090 جلوی پیراهن این تیم نقش ببندد. 

این موضوع نشان می‌دهد که چقدر در این روزها اختلاف بین مدیران باشگاه با اسپانسر بالا گرفته است چراکه با گذشت بیش از یک ماه از شروع فصل نقل و انتقالات هنوز سامانه پیامکی 3090 ریالی به حساب باشگاه پول واریز نکرده است و به همین دلیل افتخاری فعلا مجوز چاپ نام این سامانه روی پیراهن تیمش را صادر نکرده است. 

موضوع عدم همکاری سامانه پیامکی 3090 با باشگاه استقلال باعث شده که این باشگاه نتواند پولی به بازیکنانش بابت پیش قرارداد پرداخت کند و این موضوعی است که مدیران این باشگاه را به این فکر انداخته که قرارداد اسپانسر خود را فسخ کنند و سراغ اسپانسرهای جدید بروند.

موضوع عجیب اینکه استقلالی‌ها روز جمعه باید در هفته اول لیگ‌برتر به مصاف صنعت نفت بروند که حک شدن نام یک بانک روی پیراهن آبی‌ها قطعی است اما هنوز مجوزی برای نقش بستن نام سامانه 3090 جلوی پیراهن این تیم صادر نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید