نظر مرعشی در مورد ریاست محسن هاشمی در شورای شهر تهران

کدخبر: ۱۷۷۶۳۸
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: افکار عمومی انتظار دارد که محسن هاشمی ریاست شورای شهر را قبول کند.
نظر مرعشی در مورد ریاست محسن هاشمی در شورای شهر تهران

به گزارش تسنیم، حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره اینکه آیا آقای نجفی مسئولیت شهرداری تهران را پذیرفته یا خیر گفت: آقای نجفی کاندیداتوری شهرداری را پذیرفته است.

وی درباره اینکه در برخی رسانه ها مطرح شده شما قرار است قائم مقام آقای نجفی در شهرداری باشید، گفت: به نظرم آقای نجفی به قائم مقامی قوی تر از من نیاز دارد.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره جریان سازی های اخیر درخصوص کابینه و اینکه وزرا با نظر رهبری تعیین می‌شوند، خاطر نشان کرد: دفتر رهبری در این زمینه بیانیه دادند صحبت دفتر رهبری دقیق است و کسی جریان سازی نمی‌کند و مسئولیت کابینه برعهده آقای روحانی است و امیدواریم کابینه ای خوب انتخاب کند.

مرعشی در خصوص ائتلاف با نجفی برسر شهرداری تهران گفت: ائتلاف، زمانی معنا دارد که افراد از هم جدا باشند. اگر ایشان شهردار شود من وی را همراهی می کنم و اتاق فکر اقای نجفی می شوم. اگر من شهردار شدم آقای نجفی اتاق فکر من می شوند.

وی درباره ریاست شورای شهر توسط محسن هاشمی اظهار داشت: ریاست شورا بستگی به نظر اعضای شورا دارد اما افکار عمومی می خواهد که آقای محسن هاشمی رئیس شورا باشد.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره سخنان اخیر عطریان فر که گفته بود مرعشی تمایلی به قبولی شهرداری تهران ندارد گفت: ایشان استدلال داشتند که من این مسئولیت را بپذیرم و من هم فرمان حزب را در این زمینه قبول کردم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید