تراکتور-پرسپولیس؛ نبرد قرمزهای لیگ

کدخبر: ۱۷۸۱۲۹
در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام(ره) مهمان تراکتورسازی خواهد بود.
تراکتور-پرسپولیس؛ نبرد قرمزهای لیگ

حساس‌ترین مسابقه هفته دوم لیگ برتر هفدهم، امشب در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد. برانکو ایوانکوویچ که خاطره خوبی از آخرین نبرد با تراکتور دارد، قصد دارد طلسم پیروز نشدن در برابر گل‌محمدی را باطل گند و هواداران تراکتورسازی، امیدوارند که کابوس دیدار برگشت فصل گذشته با پرسپولیس دیگر تکرار نشود. در آستانه تقابل دوباره دو تیم، ترکیب قرمزهای تهران و تبریز نسبت به آخرین مسابقه دستخوش چند تغییر شده اما این تغییرات برای تراکتور به شدت ملموس‌تر هستند.

درست مثل آخرین دوئل پرسپولیس و تراکتور، علیرضا بیرانوند درون دروازه تیم برانکو خواهد ایستاد. رامین رضاییان تنها بازیکن خط دفاعی پرسپولیس در آن مسابقه است که حالا دیگر برای قرمزها به میدان نمی‌رود. به جای رامین، صادق محرمی در سمت راست خط دفاعی قرار خواهد گرفت. سیدجلال نیز اگرچه هنوز در عضویت پرسپولیس است اما به دلیل مصدومیت توانایی همراهی تیم‌اش را ندارد و جای او در ترکی به شجاع خلیل‌زاده سپرده خواهد شد. کمال کامیابی‌نیا دوباره آمادگی لازم را برای بازی کردن به دست آورده و احتمالا در کنار فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و وحید امیری، درست مثل آخرین نبرد دو تیم فیکس خواهند بود. سروش رفیعی اما از جمع قرمزها جدا شده تا گادوین منشا در تبریز برای ایوانکوویچ به زمین برود. از 11 بازیکن ثابت پرسپولیس در آخرین جدال با حریف تبریزی، فقط دو بازیکن تیم را ترک کرده‌اند و فقط 3 تغییر در ترکیب رخ خواهد داد.

اوضاع برای تراکتورسازی اما کاملا متفاوت است. بزرگ‌ترین تغییر این تیم روی نیمکت رخ داده و یحیی گل‌محمدی به جای امیر قلعه‌‌نویی هدایت این تیم را بر عهده گرفته. زوج یحیی و مجتبی حسینی همیشه در نبرد با پرسپولیس نتایج خوبی گرفته‌اند. بر خلاف آخرین مسابقه با قرمزهای تهران، محمدرضا اخباری دیگر برای تراکتور توپ نمی‌زند. هادی محمدی و محسن بنگر که زوج خط دفاعی تیم تبریزی در آن جدال بودند هم روز پنج‌شنبه به میدان نخواهند رفت. محمدی با مصدومیت شدید روبرو شده و بنگر تراکتور را ترک کرده است. سعید آقایی، کرار جاسم و ادر لوسیانو ادینیو دیگر مهره‌هایی هستند که در دیدار برگشت لیگ شانزدهم با پرسپولیس بازی کردند و حالا دیگر در تراکتور دیده نخواهند شد. تراکتورسازی ترکیب جوانی در اختیار دارد و همه این بازیکنان کم‌تجربه، برای یک مسابقه هیجان‌انگیز آماده‌اند. ترکیب پرسپولیس و تراکتورسازی نسبت به آخرین نبرد، هزار و چند درصد تغییر خواهد داشت. هزار درصد برای تراکتور و چند درصد برای پرسپولیس!

برنامه هفته دوم لیگ برتر فوتبال

پنجشنبه 12 مرداد

تراکتور.......پرسپولیس- 19:30

سایپا..........نفت آبادان- 20:30

فولاد.........نفت تهران- 20:45

سپیدرود....سیاه‌جامگان- 21:00

جمعه 13 مرداد

ذوب‌آهن........گسترش- 20:30

پارس جنوبی... پیکان- 21:00

پدیده...........سپاهان- 21:00

استقلال.... استقلال خوزستان- 21:00

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید