تدابیر امنیتی در زمان برگزاری مراسم تحلیف

کدخبر: ۱۷۸۳۱۷
معاون امنیتی استانداری تهران گفت: پیش بینی‌های اطلاعاتی در مراسم تحلیف دال بر وضعیت سفید است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن همدانی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران درباره تدابیر امنیتی در برگزاری مراسم تحلیف اظهار داشت: برقراری امنیت مراسم تحلیف در اختیار سپاه و قرارگاه ثارالله است.

وی افزود: باید برای برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور که دارای اهمیت بسیاری است، تدابیر امنیتی را به دقت اعمال می‌کردیم بنابراین این موضوع از هفته‌های گذشته مورد توجه قرار گرفت و تدابیر امنیتی لازم هم اتخاذ شد.

همدانی ادامه داد: خوشبختانه تعامل خوبی میان سپاه پاسداران و قرارگاه ثارالله برقرار شد تا تدابیر امنیتی مراسم تنفیذ و تحلیف برگزار شود همچنین نیروی انتظامی، قوه قضاییه وزارت اطلاعات، مراکز امنیتی مرتبط با شورای تامین و استانداری تهران چندین جلسه هماهنگی را برگزار کردند و تلاش کردیم از تجربیات گذشته خود بخوبی استفاده کنیم.

معاون امنیتی استاندار تهران خاطر نشان کرد: همه احتمالات بحث‌های امنیتی که وجود داشت از قبیل اینکه خدایی ناخواسته گروه‌های تروریستی و تکفیری قصد انجام اقدامی داشته باشند را پیش بینی کردیم و نسبت به آنها فعال شدیم.

وی یادآور شد: سایر اقدامات لازم دیگر مثل تعطیلی شهر تهران را پیش بینی کردیم تا بتوانیم مسائل امنیتی را بهتر کنترل و در جابه‌جایی میهمانان هم حفاظت خوبی اعمال کنیم.

معاون امنیتی استاندار تهران تصریح کرد: اکثر هماهنگی‌ها به نتیجه خوبی رسیده و خوشبختانه توانستیم شهر تهران را از آسیب‌های احتمالی از جمله حضور معتادان، متکدیان و اتباع افغانی پاکسازی کنیم.

همدانی با بیان اینکه پیش بینی‌های اطلاعاتی در این مراسم دال بر وضعیت سفید و خوب است، گفت: اقدامات امنیتی بعد از مراسم تحلیف به پایان نمی‌رسد بلکه تا چندین روز پس از پایان این مراسم همین ملاحظات امنیتی را اعمال خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید