ارزیابی 4 تازه وارد استقلال / ازعالی تا ضعیف

کدخبر: ۱۷۸۳۹۲
4 بازیکن تازه وارد استقلال در بازی مقابل استقلال خوزستان در ترکیب این تیم حضور داشته و نمایش متفاوتی داشتند.
ارزیابی 4 تازه وارد استقلال / ازعالی تا ضعیف

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 0-0 در برابر هم نام خوزستانی خود متوقف شد. آبی پوشان تهرانی با این نتیجه همچنان در حسرت گل و برد باقی ماندند.

در این دیدار منصوریان از 4 بازیکنی که در هفته اول به دلیل مصدومیت و محرومیت استفاده نکرده بود بهره برد. مجتبی جباری مصدومیتش به اتمام رسیده بود و در این دیدار به میدان رفت. مهدی قائدی، امید نورافکن و مجید حسینی هم که سه بازیکن تیم امید بودند در این مسابقه بازی کردند.

امید نورافکن: نیاز به تلاش بیشتر

هافبک دفاعی جوان استقلالی ها بعد از اینکه به عنوان پدیده لیگ شانزدهم انتخاب شد و همچنین محرومیتش نیز حل و فصل شد برای اولین بار در فصل جدید در ترکیب استقلال به میدان رفت.

نورافکن در این دیدار در پست هافبک دفاعی و در کنار روزبه چشمی به بازی گرفته شد. او در نیمه نخست ابتدا بیشتر نزدیک به دفاع بود اما با بازی فشرده و دفاعی استقلال خوزستان منصوریان به او فراغ بال بیشتری داد تا به دروازه تیم حریف نزدیک تر شود.

او در این بازی عملکرد بدی نداشت و با بازی درگیرانه اش در اکثر نبردهای یک در برابر یک به برتری رسید. اما در کارهای هجومی نتوانست درخشش خاصی داشته باشد. با این حال می توان به شماره 24 آبی پوشان در 63 دقیقه حضورش در زمین نمره قبولی داد.

مجید حسینی: خوب

مدافع جوان آبی پوشان که بازی اول را به دلیل محرومیت از دست داده بود در این مسابقه جایگزین عظیم گوگ شد و در شبی که زیاد هم اذیت نشد عملکرد قابل دفاعی داشت.

حسینی با شماره 5 در میدان حاضر شد و در کنار منتظری بازی رو به جلویی را ارائه داد. در نیمه دوم یک بار نزدیک بود یونس دلفی از او پنالتی بگیرد که دارو مسابقه نزدیک به صحنه بود و اجازه نداد حسینی جوان یک اشتباه ناخواسته را انجام داده باشد.

مجتبی جباری: ضعیف

شماره 8 محبوب و همیشه شاکی در حالی به میدان آمد که خیلی ها گمان کردند بعد از 4 سال دوری از فوتبال ایران می تواند گره بازی با استقلال خوزستان را باز کند اما این اتفاق رخ نداد. مجتبی تمام توپ هایی که دریافت کرد را لو داد و تنها کار مثبتش ضربه ایستگاهی دقیقه نود و هشت بود که شیخ ویسی آن را مهار کرد. شاید نیاز بود تا منصوریان فعلا به این جباری نا آماده بازی نمی داد تا چنین شروع نا امید کننده ای را از زیدان استقلالی ها شاهد نباشیم.

مهدی قائدی: عالی

استقلال جمعه شب از پس هم نام خوزستانی خود برنیامد اما هواداران این تیم با یک دلخوشی بزرگ ورزشگاه را ترک کردند. دلخوشی که نزدیک به سی دقیقه قند را در دلشان آب کرد فقط کافی بود پسر 18 ساله بوشهری به محض دریافت توپ با دریبل ها و فوتبال نابش دل می ربود و بازیکنان حریف را مستاصل می کرد.

قائدی نشان داد امسال می تواند به برگ برنده آبی ها تبدیل شود. برگ برنده ای که باید از او مراقبت کرد و هوایش را داشت و مراقب گامهایش بود که کج نرود.جمعه شب نمره قائدی 20 بود. بالاتر از تمام بازیکنان.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید