تکذیب نقش روحانی در عدم دعوت از احمدی نژاد

کدخبر: ۱۷۸۴۹۶
برخلاف تعداد کم سابقه مهمانان خارجی در مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور در روز گذشته، تعداد غایبان داخلی این مراسم بسیار بود.
تکذیب نقش روحانی در عدم دعوت از احمدی نژاد

به گزارش «انتخاب»؛ چهره های اهل سنت از جمله غایبان مراسم تحلیف بودند، اتفاقی که منجر به انتقاداتی از سوی فعلان سیاسی و همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس شد.

در این میان، اسامی روسای جمهور سابق و محمود احمدی نژاد نیز در میان افرادی بود که در مراسم حضور نداشتند یا از آن ها دعوت بعمل نیامده بود.

ذالنور از اعضای نزدیک به جبهه پایداری در این باره مدعی شد که ریاست جمهوری مسئولیت دعوت از مهمانان را برعهده داشته است. وی گفت:  دعوت از این میهمانان برعهده دفتر ریاست جمهوری است و احتمالا آقای روحانی مایل نبوده که احمدی نژاد در این مراسم حضور داشته باشد.

ادعای ذالنور در حالی مطرح می شود که یک منبع نزدیک به رئیس جمهور در گفتگو با «انتخاب» این سخنان را به شدت تکذیب کرد.

وی به خبرنگار «انتخاب» گفت: دعوت از مقامات و مهمانان داخلی در اختیار مجلس بود و اساساً آقای روحانی از ترکیب میهمانان اطلاع نداشته که بخواهد برخی را حذف یا اضافه کند.

این منبع اضافه کرد: خوب است نمایندگان مجلس لااقل برای حفظ شان و جایگاه خود، از بیان اظهارات خلاف اجتناب کنند و پیش از اظهارنظر نسبت به موضوع، اطلاعات لازم را کسب کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید