ترامپ به برج معروف نیویوک باز می‌گردد

کدخبر: ۱۷۹۰۲۸
«دونالد ترامپ» برای نخستین بار از زمان تحلیف، روز یکشنبه به برج معروف خود در نیویورک بازمی‌گردد.
ترامپ به برج معروف نیویوک باز می‌گردد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولتیکو؛ «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، از زمان برگزاری مراسم تحلیف به برج معروف خود در نیویورک سر نزده است. او که هم اکنون در تعطیلات به سر می‌برد، قصد دارد در ادامه سفرهای تفریحی خود یکشنبه عصر به نیویورک وارد شود و برای سه شب در پنت‌هاوس مجلل طبقه 66 برج ترامپ اقامت داشته باشد.

ترامپ تعطیلات این هفته را در املاک «بدمینستر» نیوجرسی و در باشگاه گلف خود سپری کرد. رئیس جمهور آمریکا مدعی شد وی در تعطیلات نیز کار ‌کرده و از رسیدگی به امور کاخ سفید غافل نبوده است.

ترامپ قصد دارد روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در برج معروفش چند دیدار غیررسمی نیز برگزار کند. سپس وی روز چهارشنبه به املاک بدمینستر در نیوجرسی بازمی‌گردد.

علاوه بر پنت‌هاوس محبوب ترامپ، دفتر املاک وی نیز در طبقه 25 برج وی در نیویورک واقع شده و به همین دلیل برج ترامپ در نیویورک برای رئیس جمهور آمریکا حائز اهمیت فراوانی است.

مجله فوربز در جریان کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده بود پنت‌هاوس ترامپ در این برج، 11 هزار فوت مربع وسعت دارد و بهترین آپارتمانی به حساب می‌آید که تاکنون در این شهر ساخته شده است. البته ترامپ مدعی شد مساحت پنت‌هاوس وی سه برابر بیشتر از آن است که فوربز اعلام کرده بود.

پلیس نیویورک اعلام کرد آماده همکاری با سرویس مخفی آمریکا برای حفظ امنیت رئیس جمهور و خانواده‌اش در سفر به این شهر است و درصورتیکه دیداری میان ترامپ و مهمانان وی صورت بگیرد، امنیت برج را تامین خواهد کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید