پیام مهم پیشکسوتان پرسپولیس برای میناوند!

کدخبر: ۱۷۹۷۲۲
مهرداد میناوند اشتباهات زیادی را مرتکب شده است اما به نظر می‌رسد این بار باید بهای سنگین‌تری را پرداخت کند.
پیام مهم پیشکسوتان پرسپولیس برای میناوند!

اشتباه عوامل یک برنامه زنده تلویزیونی و به خصوص مجری احساسی و هیجان زده آن، باعث شد فوتبال ایران یکبار دیگر به حال خودش تاسف بخورد که چرا خروجی آن باید چنین اتفاقات بی ربط و سطح پایین باشد!

کنایه‌های ملی پوش اسبق فوتبال به تیم رقیب و تمسخر آن‌ها در مقابل دیدگان میلیون‌ها بیننده فوتبالی و غیرفوتبالی بدون شک مورد پسند هیچ طیفی از جامعه فوتبال نیست و حتی در گوشه و کنار شنیده می‌شود، افرادی که خط و ربطی هم به رنگ آبی تهران ندارند از این اتفاق اظهار تاسف می‌کنند.

اینکه زمان زیادی از یک برنامه فوتبالی در تلویزیون با گفتگوهای سطح پایین و بی ربط پر شود موضوع تازه‌ای نیست و تقریبا برای مخاطبان فوتبال تبدیل به یک عادت خسته کننده شده است اما واقعا هیچ کس انتظار ندارد که چهره شناخته شده فوتبال در برنامه زنده تلویزیونی به ترویج تمسخر و توهین بپردازد.

درحالی که کل جامعه ما اکنون از معضلی به نام "فحاشی در فضای مجازی" رنج می‌برد، حالا شاهد رواج همان رویه در برنامه‌های تلویزیونی هستیم و بعید نیست که به زودی ادبیات گفتاری و نوشتاری جوامع مجازی در تلویزیون هم جاری شود اما اصلا برای جامعه فوتبال قابل قبول نیست که شروع این ماجرا به نام خانواده فوتبال شروع باشد. در چند روز اخیر، بسیاری از افرادی که با مهرداد میناوند آشنایی دارند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم کار او را محکوم کرده‌اند و هیچ فردی را نمی‌توان پیدا کرد که از گفتار او دفاع کرده باشد. واکنش منفی همبازیان او در سال98 و همچنین واکنش منفی علی پروین نشان می‌دهد هیچ کس موافق میناوند نیست.

شاید میناوند انتظار داشت که پیشکسوتان پرسپولیس حداقل در مقابل طیف آبی دوست از او حمایت کنند اما سکوت پیشکسوتان قرمز به خوبی نشان می‌دهد که میناوند اشتباه بزرگی را مرتکب شده است. هرچند که او در اشتباه کردن سابقه زیادی دارد و گاف‌های زیادی را پس از اتمام فوتبالش داده است. حتی در زمان پا به توپ او هم اتفاقات بدی به خاطر اشتباهاتش افتاد اما به نظر می‌رسد او از این تجربیات درس نخواهد گرفت و همچنان با خامی هرچه تمامتر پیش خواهد رفت!

شاید بهتر باشد فوتبالیست سابق که حالا فوتبال را رها کرده و تصمیم گرفته یک چهره تلویزیونی و شاید در آینده سینمایی باشد، کلا از فوتبال فاصله بگیرد و رو به هنر هفتم بیاورد. مطمئنا جامعه فوتبال از اینکه این ورزش در دید عموم جامعه وجهه منفی و نادرست داشته باشد، خوشحال نمی‌شود و قطعا به همین خاطر است که کسی از ستاره جدید دوربین‌های تلویزیونی حمایت نمی‌کند!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید