چرا منصوریان به استفاده از جباری اصرار دارد؟!

کدخبر: ۱۷۹۹۹۱
هافبک با تجربه استقلال که در بازی مقابل سایپا بازی ضعیفی از خود به نمایش گذاشت نشان داد که اعتماد سرمربی به او بیهوده نیست.
چرا منصوریان به استفاده از جباری اصرار دارد؟!

شاید خرید مجتبی جباری در روزهای اول اقدامی عجیب از سوی باشگاه استقلال بود. بسیاری معتقد بودند که جباری به جز بالا بردن سن تیم تاثیر دیگری نخواهد داشت و او آمده که در پایان فصل با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کند اما دقایق حضور جباری در زمین چیز دیگری را نشان می‌دهد.

پنجشنبه شب 8 محبوب آبی‌ها به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین شد و تا زمان حضورش استقلال تسلط خوبی در میانه زمین داشت. جباری به دلیل فکر و تجربه بالای فوتبالی که دارد، هنوز هم برای هر تیمی می‌تواند موثر باشد. او در بازی شب گذشته، در توپگیری به هافبک دفاعی کمک می‌کرد و در زمان حمله نیز به خوبی به نفرات مهاجم تیم اضافه می‌شد. در واقع او مقابل سایپا، حلقه ارتباطی بخش دفاعی و بخش تهاجمی تیم بود و در دقایق بسیاری از بازی هافبک‌های سایپا را به زحمت انداخت. جباری با کنترل توپ در میانه زمین و همچنین ارسال پاس‌های دقیق به نقاط کور زمین حریف برای استفاده دیگر بازیکنان استقلال، به خوبی ضرباهنگ تیمی را بالا می‌برد و حرکات استقلال را روان و رو به جلو می‌کرد.

البته اگر مهاجمان استقلال قدر موقعیت‌ها را می‌دانستند، بازی مقابل سایپا می‌توانست شب خوبی را برای جباری رقم بزند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید