استقلال یک مهاجم گل نزن خریده است !

کدخبر: ۱۸۰۱۷۵
استقلال تهران پس از رفتن کاوه رضایی از این تیم اقدام به خرید دو مهاجم دیگر کرد که تاپایان هفته چهارم هر دو در گلزنی ناکام بودند. اما وضع یکی از آنها به مراتب بدتر است.
استقلال یک مهاجم گل نزن خریده است !

از آخرین باری که سجاد شهباززاده در لیگ برتر ایران گل زد مدت‌ها می‌گذرد. آخرین گل او در لیگ برتر ایران در هفته بیست و نهم لیگ پانزدهم با پیراهن استقلال و در مقابل تراکتورسازی به ثمر رسید. یعنی در تاریخ 19 اردیبهشت 1395 و به عبارتی بیش از 15 ماه قبل! او در پایان فصل از استقلال جدا شد و به آلانیا اسپور ترکیه رفت و پس از یک نیم‌فصل ناموفق به ایران برگشت و بعد از اینکه نتوانست به استقلال و تراکتورسازی برود، در نیم‌فصل دوم به نفت تهران پیوست.

 او در این مدت در 8 بازی برای نفت به میدان رفت اما موفق به گلزنی نشد و سرانجام امسال در فصل نقل و انتقالات به استقلال برگشت. شهباززاده در بازگشت به اسقلال هم یک ناکام تمام‌عیار بود و تا پایان هفته چهارم نتوانست گل بزند. او در حال حاضر مصدوم است و قطعا به بازی روز سه‌شنبه با پدیده نخواهد رسید و قطعا دوران ناکامی او در گلزنی طولانی‌تر خواهد شد. او در حال حاضر 901 دقیقه است که گل نزده و با احتساب غیبت او در مقابل پدیده این مدت به بیش از 990 دقیقه خواهد رسید!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید